toch zene sommige topics zijn zo goed als dood
komt wat vervelend over
Gestolen mtb's
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
BeeVee wrote:Erg!
Zelf probeer ik altijd mijn MTB via een slot vast te maken op de fietsdrager, maar je weet maar nooit. Als die gasten daarop uit zijn, dan zullen ze ook wel voorzien zijn van het nodige materiaal om nen fiets los te maken.
Oplossing 1: sociale controle!! Hierbij lanceer ik dan ook nen oproep naar alle MTB'ers om de omgeving van de TT's in de gaten te houden. Als je iets 'verdachts' ziet, dan kan dit misschien gemeld worden bij de inrichters van de plaatselijke TT.
Oplossing 2: bij vele plaatselijke politiekantoren kan je gratis je fiets laten graveren --> dit maakt het een eventuele dealer in gestolen fietsen ook al moeilijker om nen fiets te verkopen + eventuele kans tot opsporen?
Uwe fiets laten graveren zou ik nooit doen, als je bedenkt dat race en mtb kaders tegenwoordig nog maar een 0,6mm wand dikte hebben, mij niet gezien.
Ik laat mijne race nooit uit het gezichtsveld, en de mtb gaat in m'n bakerautoke en zelfs dan ben je niet veilig.
Een vriend van mij heeft na lang sparen een Time gekocht, 2 keer mee gereden en nacht's hebben ze die uit zijn huis gestolen die stond in de gang.Die was daar kapot van, 6000€ foetsie.
Manitou wrote,
toch zene sommige topics zijn zo goed als dood
komt wat vervelend over
Je mag nieuwe forumleden niet vergeten, voor ons is dit nieuw en niet oud bakken