Zo 02/06/2013 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
femme
Mountainbiker

Re: Zo 02/06/2013 Lommel

Post by femme »

Ik vond het zondag een toffe tocht. De tracks waren goed berijdbaar. De weg goed aangegeven. De bevoorrading juist in de helft. Niet te licht en niet te zwaar. Ik heb me goed geamuseerd. bedankt, knap gedaan.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Re: Zo 02/06/2013 Lommel

Post by Bruce Wayne »

zondag ook samen met mr c naar lommel geweest. Eerst dacht ik ze laten veel mooie stukken liggen(dat deden ze ook wel) later iets te veel over de vaste route van Luijcksgestel. er zaten mij tot de laatste 10 km wat teveel brede paden in. Maar de laatste 10 km compenseerde toch wel veel. normaal zijn we op de sahara wel snel klaar maar nu niet. hier hadden ze het beste wel uitgehaald. ik rijdt toch al een jaartje of wat tochten in lommel maar had blijkbaar nog niet alles gezien. vond dit deel de moeite waard.
De pijlen vond ik minder duidelijk en de rust had ook wel eerder gemogen. afstand was ook met een stiek gemeten. hadden er net geen 47 op de teller. Maar ik heb me goed geamuseerd.
Post Reply