Zo 02/06/2013 Biron :: Rando VTT de Biron

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Izirajder
Mountainbiker

Re: Zo 02/06/2013 Biron :: Rando VTT de Biron

Post by Izirajder »

_anonymus_ wrote:
Willemc wrote:Ik lees er hier niets over, maar op deze site stond wél een foute postnummer voor deze rando opgegeven. De opgegeven postnummer correspondeerde met Biron bij Ciney, provincie Namen, terwijl de tocht in Biron, provincie Luxemburg verreden werd ...

Na ong 200km vruchteloos afgelegd te hebben, nadien gezien dat de correcte gegevens op hat Waalse forum vermeld werden.

Wij stonden op de markt te Biron, bij Ciney dus, samen met nog enkele ongelukkigen te koekeloeren ... niet echt prettig op de eerste echte zonnige bikedag sinds lang. :(

Vergissen is menselijk natuurlijk, hopelijk wordt dit in de toekomst beter gecontroleerd.
Jullie hebben daar toch een toerke gereden, dan?
Volle gas naar Biron 2 :drunk: :bounce: :-"
Arjan1
Mountainbiker

Re: Zo 02/06/2013 Biron :: Rando VTT de Biron

Post by Arjan1 »

Zoals gewoonlijk bij jullie in Belgie: perfect ge-organiseerd, voor, na en tijdens de tocht, daar kunnen ze bij ons in NL een puntje aan zuigen.
Jammer dat het zo vettig was, zo 75 doen maar ik was zo klaar met dat gegelibber dat ik voor de 55 gegaan ben.

Op 2 afslagen waren de pijlen weg gereden door de modder waardoor ik 2x naar beneden gesjeesd ben en onderaan de weg kwijt was en weer naar boven moest klauteren om het pad weer te vinden..
Post Reply