Zo 21/04/2013 Dessel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: Zo 21/04/2013 Dessel

Post by radicalbiker »

Hier hetzelfde gevoel als bij _alain_, prachtige ST afgewisseld met te lange saaie rechte stukken. Op de rest van de organitatie niks aan te merken, was dik in orde. :wink:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Hier ons goed geamuseerd, wreed mooie stukken, eentje met een lekke band geholpen en een degoutante ouwe die denkt dat hij merckx is, is goed op zijn smoel gegeven, andere renners in de gracht en/of op een boom laten rijden doe je ni, geloof me, hij heeft het gevoeld en gebloed, de klootzak.
Niemand rijd een kind omver , en dan nog dat kind los op een boom, erg om te zien, maar mss heeft hij nu zijn lesje geleerd;
Ik vroeg hem vriendelijk te stoppen en zich te gaan verontschuldigen, niet dus, hij stampte nog naar mij, ben hem dan maar voorbij gereden en heb hem staan opwachten. hij stopte en sloeg, ok dacht ik , dit is erover, nam men helm af en heb zijne neus verbouwd. en daar moet die mens mss 55 jaar voor geworden zijn, verstand komt dus NIET met de jaren.
ik had kompasse met die kleine en die vrouw een paar honderd meter daarvoor.
Hij heeft men naam, dus hij kan naar de politie als hij wil, ben is benieuwd of ik telefoon ga krijgen, dan heeft hij wel een klacht van die vrouw en die kleine met zen pa aan de hand ook, en kennen we ineens zijn naam.

maar qua organisatorsich, dik in orde.
gierke guy
Mountainbiker

Post by gierke guy »

Tocht was ok wel wat veel snelle stroken.
We waren met 11gieren vanuit Lille naar Witgoor gefiets
En we waren voor 12u terug in Poederlee(Lille)gemidelde van 27en .... 100km rond.
P.S Moest er iemand een vwb kaart gevonden hebben in de kantine mag je dit altijd melden op deze forum
kevindish
Mountainbiker

Post by kevindish »

_alain_ wrote:Ik weet niet wat ik ervan moet vinden,
de bosstukjes waren mooi, met momenten supermooi, maar de verbindingsstukken lang en saai..

Ik heb me toch wel geamuseerd met de singlespeed.
Alleen remmen (vooral achteraan, hard piepen en nada remvermogen) was problematisch, een paar keer rechtdoor gegaan omdat ik wat hard aankwam en wilde bijremmen voor het insturen.
Lachen dus..
was jij dat mee die groene 29er en de "tattoo" armstukken?
Post Reply