Svinx' Scott Spark Pro 29.... Update 2015!!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Svinx
- Mountainbiker
Re: Svinx' Scott Spark Pro 29
Heb idd de spider vooraan veranderd naar een xx1. Gelukkig op bikerumor gevonden dat dit kon, anders had ik weer een volledig nieuwe crank aangeschaft 
Re: Svinx' Scott Spark Pro 29.... Update 2015!!
Ooit ergens gelezen dat Terralogic niet echt bedoeld is voor full suspensions omdat de terralogic de balans tussen voor en achtervering verstoort.
Ik heb zelf ook nen terralogic (geen kashima
) maar nu nog op nen hardtail. Voor moest ik ooit ombouwen nr fully : wat zijn u bevindingen daarmee?
Waarschijnlijk zolang als ge terralogic niet te straf zet, geen probleem...?
JW
Ik heb zelf ook nen terralogic (geen kashima
JW
- Kevin82
- Mountainbiker
Deze begint erg op de mijne te trekken, volledig mijn smaak dus. Ik heb een RC met dezelfde suspensions (ook achteraf omgebouwd).
- Kevin82
- Mountainbiker
JWP wrote:Ooit ergens gelezen dat Terralogic niet echt bedoeld is voor full suspensions omdat de terralogic de balans tussen voor en achtervering verstoort.
Ik heb zelf ook nen terralogic (geen kashima) maar nu nog op nen hardtail. Voor moest ik ooit ombouwen nr fully : wat zijn u bevindingen daarmee?
JW
Ja heb ook op mijn hardtail een terralogic. Je kan deze idd toch heel zacht zetten dat deze snel reageert. Ik moet zeggen dat ik liever stugger rij. Op mijne RC staat de vork ook veel harder dan de voorgeschreven waarden volgens Fox.
-
Svinx
- Mountainbiker
Of een terralogic minder geschikt is voor een fully heb ik geen idee van. Ik wou gewoon af van de lockout aan het stuur.
Hij staat nu wel nog vrij strak afgesteld. Het is nog wat zoeken naar wat de juiste afstelling is voor mijn rijstijl en gewicht, maar heb dit nog niet genoeg kunnen testen.
Fiets komt in de winter namelijk nooit buiten en mede door een knieblessure afgelopen maand laat het afstellen ook nog wat op zich wachten.
Hij staat nu wel nog vrij strak afgesteld. Het is nog wat zoeken naar wat de juiste afstelling is voor mijn rijstijl en gewicht, maar heb dit nog niet genoeg kunnen testen.
Fiets komt in de winter namelijk nooit buiten en mede door een knieblessure afgelopen maand laat het afstellen ook nog wat op zich wachten.
-
Svinx
- Mountainbiker
Fiets staat te koop!
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 4&t=139025" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 4&t=139025" onclick="window.open(this.href);return false;