Zo 10/03/2013 Bertem :: 13de Toertocht Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Re: Zo 10/03/2013 Bertem :: 13de Toertocht Bertem
Post by koppigaard »
Bertem zal vermoedelijk grotendeels dezelfde stukken aandoen als we deze hebben kunnen ervaren gisteren in Herent. De modder en met Tec 7 bewerkte ondergrond maakte hiervan één van de zwaarsten tot nu toe dit jaar. Benieuwd wat we op de 60 mogen verwachten. Ik ben alleszins van plan het wat rustiger aan te doen dan gisteren. Van in het begin er snoeihard tegenaan gegaan waardoor zelfs de olie op mijn ketting halfweg volledig was verdampt. Ik was dus die krakende krak die door iedereen werd gepasseerd. Zal me niet meer overkomen, dat kraken bedoel ik.
-
WK Wringers Bertem
- Mountainbiker
Post by WK Wringers Bertem »
Op de lange afstand van 60km hebben we zaterdag 915 Hm gemeten.
-
WK Wringers Bertem
- Mountainbiker
Vroeger reden we langs de E40, de laatse jaren rijden we een andere traject.
-
WK Wringers Bertem
- Mountainbiker
bolle_306 wrote:langs waar rijden julie ?
60km vertrekt richting Neerijse, Huldenberg, Vossem, Meerbeek, richting Bertem
30 - 45km vertrekt richting Neerijse, Leefdaal, Meerbeek, Bertem.
Last edited by WK Wringers Bertem on Tue 05 Mar 2013 08:40, edited 1 time in total.
-
WK Wringers Bertem
- Mountainbiker
koppigaard wrote:Bertem zal vermoedelijk grotendeels dezelfde stukken aandoen als we deze hebben kunnen ervaren gisteren in Herent. De modder en met Tec 7 bewerkte ondergrond maakte hiervan één van de zwaarsten tot nu toe dit jaar. Benieuwd wat we op de 60 mogen verwachten. Ik ben alleszins van plan het wat rustiger aan te doen dan gisteren. Van in het begin er snoeihard tegenaan gegaan waardoor zelfs de olie op mijn ketting halfweg volledig was verdampt. Ik was dus die krakende krak die door iedereen werd gepasseerd. Zal me niet meer overkomen, dat kraken bedoel ik.
Goedemorgen Koppigaard,
We hebben alvast een hersteldienst voorzien waar je aan olie kan geraken.
Die "krak" is zondag geen probleem om grootse prestaties te leveren.
Alvast X- dagen droog weer gaat al een serieus verschil geven.
Om wat parking te laten voor anderen en omdat het natuurlijk niet ver is, willen wij inpikken op het parcours om daarna langs start te passeren.WK Wringers Bertem wrote:bolle_306 wrote:langs waar rijden julie ?
60km vertrekt richting Neerijse, Huldenberg, Vossem, Meerbeek, richting Bertem
30 - 45km vertrekt richting Neerijse, Leefdaal, Meerbeek, Bertem.
Waar doen we dit best als we van Kortenberg (centrum) komen? In principe ergens in Meerbeek...
Komt de track dit jaar ongeveer overeen met hetgeen ik via een beetje googelen van 2 jaar geleden gevonden heb?
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=saumzktldamvpvpu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
WK Wringers Bertem
- Mountainbiker
Hoi JTTT,
De toertocht is niet meer dezelfde als 2 jaar geleden, uiteraard zitten we nog in dezelfde omgeving te biken doch we proberen steeds wat nieuwigheden te voorzien.
De route passeert in Meerbeek de Hulstbergstraat * in de buurt van het voetbalplein *
Daar kan je inpikken richting Bertem(bos)
Van daar is het nog ongeveer 26km tot de start.
Succes en vooral veel plezier !
De toertocht is niet meer dezelfde als 2 jaar geleden, uiteraard zitten we nog in dezelfde omgeving te biken doch we proberen steeds wat nieuwigheden te voorzien.
De route passeert in Meerbeek de Hulstbergstraat * in de buurt van het voetbalplein *
- phille
- Mountainbiker
filmpje van 2 jaar terug,. toen aprilse grillen
" onclick="window.open(this.href);return false;
ZoeNK present
Hopelijk zitten die van het laagste nieuws er een beetje naast, met natte sneeuw gaat dit pikken zenne
" onclick="window.open(this.href);return false;
ZoeNK present
Hopelijk zitten die van het laagste nieuws er een beetje naast, met natte sneeuw gaat dit pikken zenne
Ok, aan Den Tomme dus ongeveer... duidelijk een populair punt.WK Wringers Bertem wrote:Hoi JTTT,