Beste,jelle_be wrote:Wij zouden dit voor de eerste keer willen meerijden maar zitten nog met enkele vragen, ter voorbereiding, waarvan ik geen antwoorden terug vind op de site.
1) is er een soort bevoorrading aanwezig of moet je zelf alles voorzien?
2) als ik het goed heb gelezen is er niet echt een regel wanneer je moet/mag wisselen.
3) wat voor parcour is dit, afstand, moeilijkheidsgraad, ik weet dat je een dag mag gaan verkennen maar dan kan niemand van ons.
4) hoeveel op voorhand kan je best komen?
1. Er is bevoorrading voorzien tijdens de ganse wedstrijd (drank, fruit, versnaperingen, ...). Spaghetti kan besteld worden bij het inschrijven.
2. Ieder team bepaalt zijn eigen tactiek en is zo vrij te wisselen wanneer men wil
3. Het is een gevarieerde omloop van ong. 5 Km met asfalt, losse zand, zandduinen, boswegen, single tracks, enz. Er zit wat hoogteverschil in verwerkt.
4. Het secretariaat is geopend vanaf 06.30 u, de start is om 09.00 u. Iedere ploeg krijgt een "box" toegewezen waar men zich kan installeren. Een partytent van 3x3 is geen overbodige luxe. Als je rond half acht ter plaatse bent is er nog genoeg ruimte voor het afhalen van de Nr's en het installeren.
Mvg,
Jo