6 uren van Halle Zoersel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: 6 uren van Halle Zoersel

Post by zwolle »

Dirty Daddy wrote:Ben vorig jaar gaan kijken naar Ivanhoe en ben dan eens door de wisselzone gewandeld(lees gegleden)...Zag daar allemaal tentjes staan met warmte kannonen,gas vuurtjes,stookmanden...dus ik veronderstel dat de teams ZELF voor verwarming moeten zorgen....zag wel verschillende "paddestoelen" staan waar elektriciteit kon afgetakt worden maar of dit voldoende is voor te verwarmen weet ik niet...Mss best even contact opnemen met de organisatie Zwolle...

Volgende februari ben ik ween van de partij................... om te supporteren :roll: Rij iets meer dan 2 weken later de 12u Indoor in Duitsland en heb geen zin om in Zoersel al op men "bek" te gaan [-o<

als je aan de hepa tent passeert vraag efkens naar mij (nico) ik zal een goei flesje voorzien om op te warmen en trakteer :-D :-D :-D
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

zwolle wrote:
Dirty Daddy wrote:Ben vorig jaar gaan kijken naar Ivanhoe en ben dan eens door de wisselzone gewandeld(lees gegleden)...Zag daar allemaal tentjes staan met warmte kannonen,gas vuurtjes,stookmanden...dus ik veronderstel dat de teams ZELF voor verwarming moeten zorgen....zag wel verschillende "paddestoelen" staan waar elektriciteit kon afgetakt worden maar of dit voldoende is voor te verwarmen weet ik niet...Mss best even contact opnemen met de organisatie Zwolle...

Volgende februari ben ik ween van de partij................... om te supporteren :roll: Rij iets meer dan 2 weken later de 12u Indoor in Duitsland en heb geen zin om in Zoersel al op men "bek" te gaan [-o<

als je aan de hepa tent passeert vraag efkens naar mij (nico) ik zal een goei flesje voorzien om op te warmen en trakteer :-D :-D :-D
Deal.... =D>

BTW...ik ben dieje op de 10u Van Grobbendonk nog ff is komen babbelen over Frame van dieje Thompson O:)
zwolle
Mountainbiker

Post by zwolle »

Dirty Daddy wrote:
zwolle wrote:

Deal.... =D>

BTW...ik ben dieje op de 10u Van Grobbendonk nog ff is komen babbelen over Frame van dieje Thompson O:)

ahja , kzat toen stikkapot en helemaal erdoor , 10 uren alles moeten geven om onze 3de plaats te behouden
maar zo diep wil ik deze keer liever niet gaan :-D
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Dat gevoel ken ik...ook tot op de laatste minuut moeten strijden om "gedeeld" 18de(algemeen) te worden #-o
zwolle
Mountainbiker

Post by zwolle »

Dirty Daddy wrote:Dat gevoel ken ik...ook tot op de laatste minuut moeten strijden om "gedeeld" 18de(algemeen) te worden #-o

wij 3de gemengd
mijn moment van glorie , vanaf toen enkel bergaf :-D :-D :-D
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

mss een tip: http://www.t24mtb.be" onclick="window.open(this.href);return false;

nieuw te torhout (het is wel geen 6u maar 24u)
piraatje
Mountainbiker

Post by piraatje »

kan je ni nog een uur vroeger starten???? is beter voor den aprés :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :-D
co biker
Mountainbiker

Post by co biker »

Ik heb onlangs mijn inschrijving betaald,maar ik heb nog geen bevestiging gehad
van de organisatie,is dit normaal.
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

De kmc-bikers wachten ook nog op bevestiging...
SteveHillen
Mountainbiker

Post by SteveHillen »

Dat is de opmerking die we elk jaar geven... meestal pas helemaal op het einde (begin feb) dat je een bevestiging krijgt.

Hoe gaat de tijdsopmeting voor de solo's in zijn werk? is dit in een drinkenbus?
Post Reply