Zo 18/11/2012 Arendonk :: VTT Arendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

Liever Bergaf Wechelderzande ook aanwezig
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

guidoke wrote: Het "toerke" zoals je meldt, is er ééntje met enkele rechte stukken (om te recuperen of te vlammen), maar ook met verschillende technische stukjes en goed berijdbare singletracks, o.m. in de Mierdse bossen, ongetwijfeld ook bij jullie gekend !
Inderdaad! :wink:
guidoke
Mountainbiker

Post by guidoke »

Voor wie de 25 km net te weinig is en de 45 weer net iets te veel, kan er voor kiezen om te starten op de 25 lus en na de bevoorrading de lus van de 45 volgen. Zo doe je een goede 30 km, met nog enkele leuke passages na de bevoorrading door het bos- en heidegebied in de Turnhoutse Heide te Mierde.
TomMtb
Mountainbiker

Post by TomMtb »

Ik kom mijn nieuwe fiets ook inrijden, tot zondag! :wink:
marco di lungo
Mountainbiker

Post by marco di lungo »

Het is wa ver voor mij om is efkes langs te komen Guy,maar mijn ploegmaten de Free-bikers uit Dessel zullen aanwezig zijn. :bounce: :bounce:
flap sas
Mountainbiker

Post by flap sas »

TEAM DAIKIN AANWEZIG VOOR DE 45 ARENDONKSE KM
Ludo Galibiero
Mountainbiker

Post by Ludo Galibiero »

flap sas wrote:TEAM DAIKIN AANWEZIG VOOR DE 45 ARENDONKSE KM
Oei, op al dat roze had ik zondag nie gerekend ...
guidoke
Mountainbiker

Post by guidoke »

Daarnet de tocht afgepijld! De typische zanderige heidegrond heeft zijn werk weer netjes gedaan. De plassen die er vorig weekend stonden zijn zo goed als helemaal weg.
Dadelijk volgt nog een controle van het parcours. Als nu het weer morgen nog wat wil meewerken ...
guidoke
Mountainbiker

Post by guidoke »

marco di lungo wrote:Het is wa ver voor mij om is efkes langs te komen Guy,maar mijn ploegmaten de Free-bikers uit Dessel zullen aanwezig zijn. :bounce: :bounce:
Hey Marco ... schijnt het zonnetje in Turkije? Als je er dan zelf niet bij kunt zijn, mogen de Free-bikers er toch ééntje op jouw kosten drinken, zeker ? :lol:
lucvandeuren
Mountainbiker

Post by lucvandeuren »

MTB Goe Bezig is vanmiddag het parcours al eens gaan verkennen.
Lekker droog en lekker snel (het parcours hé). Als de benen een beetje meewillen wordt het knallen morgen :bounce:
Post Reply