Zo 18/11/2012 Wijnegem :: 19de Veldtoertocht Wijnegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steenrijen
- Mountainbiker
- vedet
- Mountainbiker
Daar komt ge nu met af...ik had kunnen gaan trainen!cheeseman wrote:Nope da's ene midden in den tocht .( lokatie geheimdirty wrote:da's de berg van dat fort naast het antitankkanaal vermoedt ik ?kwestie van ni teveel volk te lokken die komen trainen )
![]()
Beentjes insmeren, hopen da er gene voorganger treuzelt of happert , zien boven te komen![]()
Wanneer ge inderdaad daar in lukt dan krijgt ge een bonneke![]()
---> aan de aankomst ne leffe op ons kosten drinken + eeuwige roem in wijnegem en omstreken
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Ik heb net de toer al eens gedaan en hij ligt er goed bij.
De mannen van wijnegem hebben weer een goede toer ineen gestoken met veel afwisseling.
Altijd een leuke tocht en tof van eens door eigen gemeente te kunnen rijden ( nl ranst ).
Best benen los rijden tot aan de leffeberg om er dan proberen op te knallen.
Succes aan iedereen, mij is het niet gelukt vandaag, morgen beter.
De mannen van wijnegem hebben weer een goede toer ineen gestoken met veel afwisseling.
Altijd een leuke tocht en tof van eens door eigen gemeente te kunnen rijden ( nl ranst ).
Best benen los rijden tot aan de leffeberg om er dan proberen op te knallen.
Succes aan iedereen, mij is het niet gelukt vandaag, morgen beter.
-
gierke guy
- Mountainbiker
Post by gierke guy »
De bmxers van Massenhoven komen ook naar Wijnegem.
Met een redelijke ochtend kan het daar wel eens druk worden.
Wordt een 2e confrontatie vader/zoon op een toertocht.Paar weken terug moest ik alle "zeilen" bijstellen in Mersplas.Hij is blijven trainen, ik nauwlijks of niet, dus ik zie de bui al hangen .Maar ik ga mijn vel duur verkopen zoontje.Dus bikers let een beetje op voor onze jonge rijderkes .Wij vertrekken rond 9u met de molensprinters uit massenhoven.
Met een redelijke ochtend kan het daar wel eens druk worden.
Wordt een 2e confrontatie vader/zoon op een toertocht.Paar weken terug moest ik alle "zeilen" bijstellen in Mersplas.Hij is blijven trainen, ik nauwlijks of niet, dus ik zie de bui al hangen .Maar ik ga mijn vel duur verkopen zoontje.Dus bikers let een beetje op voor onze jonge rijderkes .Wij vertrekken rond 9u met de molensprinters uit massenhoven.
- cheeseman
- Mountainbiker
Alles dik in orde in wijnegem
Toer ligt er inderdaad momenteel zeer berijdbaar
bij
Aan alle sportievelingen die morgen ons toerke rijden , veel plezier
De aprés bike is goe voorzien , dus ge moogt er op den bike een lap op geven.
grts
Toer ligt er inderdaad momenteel zeer berijdbaar
Aan alle sportievelingen die morgen ons toerke rijden , veel plezier
De aprés bike is goe voorzien , dus ge moogt er op den bike een lap op geven.
grts
Last edited by cheeseman on Sun 18 Nov 2012 07:41, edited 4 times in total.
- Leto
- Mountainbiker
Ideale toer voor bikers die graag lange stukken rijden zonder technische stukken.
Persoonlijk vind ik het stuk tussen Oelegem en Schilde (langs het anti-tankkanaal) echt te lang zonder afwisseling. Amper of geen single tracks gedaan tijdens de tocht.
Parcours lag er gisteren zeer goed bij, enkel het stukje tussen de autostrade om aan de beruchte "Leffeberg" te geraken, was ploeteren en dat zal er vandaag niet op beteren. Vooral genoten van de mooie natuur in de bossen. Had wel het idee dat de organisatie hier en daar wel wat takken had mogen wegdoen (bijv. bij de afdaling bij het verlaten van het weggetje naast de brug van de E34).
Persoonlijk vind ik het stuk tussen Oelegem en Schilde (langs het anti-tankkanaal) echt te lang zonder afwisseling. Amper of geen single tracks gedaan tijdens de tocht.
Parcours lag er gisteren zeer goed bij, enkel het stukje tussen de autostrade om aan de beruchte "Leffeberg" te geraken, was ploeteren en dat zal er vandaag niet op beteren. Vooral genoten van de mooie natuur in de bossen. Had wel het idee dat de organisatie hier en daar wel wat takken had mogen wegdoen (bijv. bij de afdaling bij het verlaten van het weggetje naast de brug van de E34).
- vedet
- Mountainbiker
Half ritje gereden helaas ongeveer in het midden aan de kant met een kettingbreuk, helaas geen pons bij en dus de pechtdienst moeten bellen. Snel opgepikt door Johan (cheeseman?).
Bij de aankomst toch iemand gevonden met een pons en ik heb zelf amper mij handen vuil moeten maken.
Johan en Andre, Merci voor de hulp mannen!
Volgend jaar beter zeker weer erbij!
Bij de aankomst toch iemand gevonden met een pons en ik heb zelf amper mij handen vuil moeten maken.
Johan en Andre, Merci voor de hulp mannen!
Volgend jaar beter zeker weer erbij!
Een leuke & onderhoudende TT gereden.
Ben benieuwd hoeveel er boven op de 'Leffeberg' zijn geraakt. Ikzelf was gehinderd (
) door een voorligger
Hier en daar mocht er wel een pijltje meer staan...
Tot volgend jaar
Jammer dat we WTC DDT niet gezien hebben..
als 'DDT-STAS-Bikers' hadden we de groep wa kunnen vergroten
Ben benieuwd hoeveel er boven op de 'Leffeberg' zijn geraakt. Ikzelf was gehinderd (
Hier en daar mocht er wel een pijltje meer staan...
Tot volgend jaar
Jammer dat we WTC DDT niet gezien hebben..
als 'DDT-STAS-Bikers' hadden we de groep wa kunnen vergroten