De Roc d' Azur wanneer?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Minna wrote:Ben je een heel week daar gebleven? (tarieven van Centre Odalys alleen per week ...) En kon je jouw fiets in het appartement meebrengen? (do not want to take my eyes off my bike ....)
Wij huurden het appartement van dinsdag voor de Roc tot dinsdag erna, inderdaad een week dus. Betaalden toen 220 Euro wat me zeer aanvaardbaar lijkt¨, voor een flatje van 4 personen, en dat is ideaal voor 2 volwassenen en 2 bikes ... :wink: (zijn er wel geen week geweest, maar dat verandert niets aan de prijs)

Inderdaad, ik wil ook mijn bike in de buurt/zicht houden, no issue om de bikes in het appartement te stellen en geen praktische problemen ook ...
Minna
Mountainbiker
Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam

Post by Minna »

Hm ... En zijn jullie de 1200 km "in one go" gereden? Nergens overnacht?
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Heu neen, maar wij kwamen eigenlijk uit Sankt-Wendel (had daar die marathon ook meegedaan) en van daar is het maar een goede 900km ...

Nu goed, een overnachting in een F1 is snel geregeld en goedkoop natuurlijk, op die manier reis ik vaak ...
Minna
Mountainbiker
Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam

Post by Minna »

Terrabyte! wrote:Heu neen, maar wij kwamen eigenlijk uit Sankt-Wendel (had daar die marathon ook meegedaan) en van daar is het maar een goede 900km ...

Nu goed, een overnachting in een F1 is snel geregeld en goedkoop natuurlijk, op die manier reis ik vaak ...
"F1"? :)
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

A chain of rather cheap hotels with basic rooms.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

het verhaal van de roc d'azur 2004 (mijn vierde op rij) is ondertussen ook opgevist, zie www.bikeze.info

voor de andere jaargangen zalt nog ewa wachten worden, maar die komen ook al wel terug.

ver rijden, das waar, maar ik ben na de roc direct in den otto gesprongen, 13h00 gearriveerd, 14h20 had ik getankt in frejus, en ik dacht rond middernacht thuis. Zonder ook maar één snelheidsovertreding. tis allemaal relatief he.
Last edited by Iegienie on Sat 25 Dec 2004 23:16, edited 1 time in total.
Minna
Mountainbiker

Post by Minna »

*Thanks* Jack, sorry for blonde questions! Googled F1, and very interesting indeed! :)
Minna
Mountainbiker

Post by Minna »

Iiiiiih ... jullie maken het niet makkelijk nee te zeggen! :)

Mijn kalender voor 2005 is bijna vol. Doen jullie hetzelfde, so in detail, of plannen jullie alleen de grootste evenementen?

Ik kan gedurende de winter wegens mijn reuma niet so veel fietsen, en ik ben altijd bang dat als het warmer werd dat ik nie meer fietsen wil! :(

Then what would I do with the rest of my life? ;)

Dank u allemaal, voor al de informatie en commentaren!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

enkel de allergrootste evenementen... Voor het ogenblik staan de ironbike achtdaagse vast ingepland, en ook de roc d'azur (ben al ingeschreven, kwestie van een goede vertrekplaats te hebben).

waarschijnlijk ga ik dit jaar ook eens riva doen, en willingen, en saalbach. graag ook de Eigerbike, en nog wel een paar andere, maar dat zien we dan wel weer. er vallen nogal wat verplichte familiefeesten op slechte plaatsen, we zullen wel zien.

uiteraard ook zowiezo het rijtje ardense klassiekers (theux, malmedy, vielsalm, marche). Maar ook daar vallen er een paar zeer hard tegen kwa datum. Maar de kaas wordt niet zo warm opgediend als gij in de oven zit he.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Minna wrote:Hm ... En zijn jullie de 1200 km "in one go" gereden? Nergens overnacht?
jep in 1ne trek , met een beetje red bull lukt da goe en den ambiance ook .

Ga ook naar de groote evenementen , Kalenderke is ook zo goed als af
Zal beginnen met Riva (I) en misschien nog eerst Kellerwald (D) hangt van weer af , en hoe ver da ik sta , dan Willingen (D) daarna is er Garmisch(D) ofwel Dolomiten(I) ofwel blijf ik in belgie voor de GRG ( voorkeur gaat naar Garmisch voor het klassement , 3 wedsrijden ) dan Swiss bike master (CH), Ironbike ischgl (A), Cristalp (CH), Daun (D) ,St wendel (D) en Roc D'azur (F)

en daar tussen ga ik 10 zoenkmarathons afwerken in belgie

Tis nen hele boterham
Post Reply