Zo 11/11/2012 Aspelare-Ninove :: 18de Dwars door de Denderst

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

@ freesoul: neen, die ligt wat ver uit de buurt. Het zou mogelijk zijn, maar dan moeten we gans het parkoer heruitstippelen.
Wees gerust, in de buurt van Pollare gaat het zeker op-en af. :lol:
Maar toch nog iets overhouden voor op het laatste. :wink:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

deze staat ook op onze agenda , in het verleden reeds een paar keer gereden en steeds tevreden huiswaarts gekeerd
MarcoVelo
Mountainbiker

Post by MarcoVelo »

@Dirty
Dit horen we graag !!!!!
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

@deswa
ja dat kan ik me nog herrineren van in de mtb rit van de ronde van vlaanderen 2 jaar terug kheb daar nog ferm afgezien toen ik de muur en de bosberg voorbij was dacht ik dak er bijna was maar was een ferme misse
Necky1978
Mountainbiker

Post by Necky1978 »

Ook weer van de partij voor deze mooie TT, zal ongeveer al voor de 4e of 5e keer op rij zijn.

Hopelijk hetzelfde weer als vorig jaar, ik heb op den 11den alle weertypes al eens meegemaakt denk ik :-D
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Wat ik me nog kan herinneren was dat ge ne controlepost had en wat verder was het omhoog , ook de paadjes langs de dender ,en de laatste helling niet ver van de aankomst , ik veronderstel dat er daar toch iets zal van in zitten ?
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

Goh dirty, daar zal Marcovelo beter kunnen op antwoorden :-k, Ik ben nog niet zo lang in de club .
Al heb ik in het verleden de tocht reeds meerdere malen gereden: een kleine black-out zeker. #-o Er zullen waarschijnlijk nog wel stukken van vroeger in zitten.
In Pollare gaat het op-en af, al moet je toch nog wat overhouden voor op het laatste. Vandaag met spijt in het hart toch een 2 tal stukken moeten schrappen, wegens te veel water. :evil:
Hopelijk valt er niet te veel regen meer de komende week. [-o<
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

troost je hier in de westhoek zou je fiets weg zakken in de modder
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

amai deswa , jullie zijn net zoals ons bezig lees ik hier allemaal , snoeien,maaien,schors voeren ,....
D'as bij jullie ook een club met pit zenne , maar ja als ge ne goeie tocht wilt organiseren dan moet ge er ook iets voor doen he !
en 't is ondertussen jullie 18e keer lees ik , respect mannen !

=D> =D> =D>
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

Zo is het dirty, een goeie tocht moet je zelf creëren. :wink:
Snoeien, maaien en schors voeren doen we reeds jaren. Bij ons is de ondergrond niet zo absorberend, daarom op sommige plaatsen die schors.
Spijtig genoeg hebben wij niet zoals bij jullie, van die bosjes waar we kunnen in draaien en keren. :(
Maar er zijn nog mogelijkheden in de toekomst volgens mij. :-k
Post Reply