@ freesoul: neen, die ligt wat ver uit de buurt. Het zou mogelijk zijn, maar dan moeten we gans het parkoer heruitstippelen.
Wees gerust, in de buurt van Pollare gaat het zeker op-en af.
Maar toch nog iets overhouden voor op het laatste.
@deswa
ja dat kan ik me nog herrineren van in de mtb rit van de ronde van vlaanderen 2 jaar terug kheb daar nog ferm afgezien toen ik de muur en de bosberg voorbij was dacht ik dak er bijna was maar was een ferme misse
Wat ik me nog kan herinneren was dat ge ne controlepost had en wat verder was het omhoog , ook de paadjes langs de dender ,en de laatste helling niet ver van de aankomst , ik veronderstel dat er daar toch iets zal van in zitten ?
Goh dirty, daar zal Marcovelo beter kunnen op antwoorden , Ik ben nog niet zo lang in de club .
Al heb ik in het verleden de tocht reeds meerdere malen gereden: een kleine black-out zeker. Er zullen waarschijnlijk nog wel stukken van vroeger in zitten.
In Pollare gaat het op-en af, al moet je toch nog wat overhouden voor op het laatste. Vandaag met spijt in het hart toch een 2 tal stukken moeten schrappen, wegens te veel water.
Hopelijk valt er niet te veel regen meer de komende week.
amai deswa , jullie zijn net zoals ons bezig lees ik hier allemaal , snoeien,maaien,schors voeren ,....
D'as bij jullie ook een club met pit zenne , maar ja als ge ne goeie tocht wilt organiseren dan moet ge er ook iets voor doen he !
en 't is ondertussen jullie 18e keer lees ik , respect mannen !
Zo is het dirty, een goeie tocht moet je zelf creëren.
Snoeien, maaien en schors voeren doen we reeds jaren. Bij ons is de ondergrond niet zo absorberend, daarom op sommige plaatsen die schors.
Spijtig genoeg hebben wij niet zoals bij jullie, van die bosjes waar we kunnen in draaien en keren.
Maar er zijn nog mogelijkheden in de toekomst volgens mij.