Wissantaise 2005
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Bartje, voorlopig heb ik dit gevonden :
Jeudi 5 mai (Ascension) - WISSANT RANDONNEE VTT avec 4 parcours aux choix de 20, 30, 40 et 50 km, départ à 9 h + RAID VTT avec 3 parcours aux choix de 70, 80 ou 90 km, départ 8 h. Renseignements et inscriptions : M. Francis LOUVET : +33-6.08.95.71.80 (da's een GSM-nr).
Op m'n PCke thuis heb ik misschien nog wat meer info staan, 'k zal straks eens kijken ...
<edit> Nope, geen extra info meer gevonden ... <edit>
Een website is er bij mijn weten niet (vorig jaar toch niet).
Je kon vorig jaar op voorhand inschrijven (schriftelijk), daardoor bespaarde je 2 euro in vgl met inschrijven ter plekke, maar je zit in ruil wel met de bankkosten - of niet ?
Voor de langste afstand bedroeg de inschrijving toen iets van een 8 à 10 euro (+2euro bij inschrijving de dag zelf). In mijn verslagje hierboven zie je dat je héél wat in de plaats krijgt (ruime bevoorradingen, gratis eten en drinken achteraf, tombola, leuk parcours ...). Een aanrader !!!
Jeudi 5 mai (Ascension) - WISSANT RANDONNEE VTT avec 4 parcours aux choix de 20, 30, 40 et 50 km, départ à 9 h + RAID VTT avec 3 parcours aux choix de 70, 80 ou 90 km, départ 8 h. Renseignements et inscriptions : M. Francis LOUVET : +33-6.08.95.71.80 (da's een GSM-nr).
Op m'n PCke thuis heb ik misschien nog wat meer info staan, 'k zal straks eens kijken ...
<edit> Nope, geen extra info meer gevonden ... <edit>
Een website is er bij mijn weten niet (vorig jaar toch niet).
Je kon vorig jaar op voorhand inschrijven (schriftelijk), daardoor bespaarde je 2 euro in vgl met inschrijven ter plekke, maar je zit in ruil wel met de bankkosten - of niet ?
Voor de langste afstand bedroeg de inschrijving toen iets van een 8 à 10 euro (+2euro bij inschrijving de dag zelf). In mijn verslagje hierboven zie je dat je héél wat in de plaats krijgt (ruime bevoorradingen, gratis eten en drinken achteraf, tombola, leuk parcours ...). Een aanrader !!!
-
Guest
Post by Guest »
ik ben er verleden jaar geweest en het is een ABSOLUTE aanrader!!!!!
- geen drukte
- goedkoop (8€)
- zeer goede bevoorradingen!
- prachtige omgeving
- het perfecte alternatief voor iedereen die een lange afstand wil rijden maar gedegouteerd is over de immense drukte die heerst op organisaties als (ardennes trophy,la filip meirhaeghe en vulkanbike)
achteraf een bezoekje doen aan de rotskliffen aan cap griz nez, bij helder weer zie je de krijtrotsen van engeland liggen!!!
- geen drukte
- goedkoop (8€)
- zeer goede bevoorradingen!
- prachtige omgeving
- het perfecte alternatief voor iedereen die een lange afstand wil rijden maar gedegouteerd is over de immense drukte die heerst op organisaties als (ardennes trophy,la filip meirhaeghe en vulkanbike)
achteraf een bezoekje doen aan de rotskliffen aan cap griz nez, bij helder weer zie je de krijtrotsen van engeland liggen!!!
Er zijn een paar groeps-accomodaties in de buurt, maar aangezien het een lang weekend is, betwijfel ik of die nog vrij zullen zijn ...
Zoek eens op www.google.be op "wissant gite" ...
Ofwel trek je er op uit met de tent. De ontvangst op de camping municipal was verleden jaar ver beneden alle peil, maar er zijn er nog andere in de buurt (zie verslagje hierboven) waar je terecht kan.
Zoek eens op www.google.be op "wissant gite" ...
Ofwel trek je er op uit met de tent. De ontvangst op de camping municipal was verleden jaar ver beneden alle peil, maar er zijn er nog andere in de buurt (zie verslagje hierboven) waar je terecht kan.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
-
Bartje
- Mountainbiker
- Location: Canyon, Grand Canyon Elite, full XT, XT-schrijfremmen
merci Leffingenoartje,leffingenoartje wrote:bart kijkt eens naar de website van www.nwo.be
groeten![]()
Misschien tot morgen in Beernem ?
had dit huisje reeds al een keer opgemerkt.
Beernem was niet voor mij dit weekend, reed zaterdag in Deinze.
Volgende week in Heule ?
groeten,
- leffingenoartje
- Kerstman