Vr 26/10/2012 Houthulst :: Nightbike :: 3de Halloweentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sportbeestje
Mountainbiker

Post by sportbeestje »

sportbeestje zal ook aanwezig zijn Manza kan jammer genoeg niet mee doen..moet op zijn werk zijn spijtig
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

sportbeestje wrote:sportbeestje zal ook aanwezig zijn Manza kan jammer genoeg niet mee doen..moet op zijn werk zijn spijtig
Wanneer zou je vertrekken, ik en Lara vertrekken om 18u daar aan de inschrijving. Mocht je goesting hebben om een stukske samen te rijden, ik moet niet altijd met uw ventje op sckok gaan hé :lol: :lol: :lol: :lol: .
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

jägermeister wrote:
sportbeestje wrote:sportbeestje zal ook aanwezig zijn Manza kan jammer genoeg niet mee doen..moet op zijn werk zijn spijtig
Wanneer zou je vertrekken, ik en Lara vertrekken om 18u daar aan de inschrijving. Mocht je goesting hebben om een stukske samen te rijden, ik moet niet altijd met uw ventje op sckok gaan hé :lol: :lol: :lol: :lol: .
Jägere!!! hoe je laag hé manneke !!! :-D
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Manza wrote:
jägermeister wrote:
Jägere!!! hoe je laag hé manneke !!! :-D
shit, hij heeft het gezien. :lol: :lol: :oops:
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vandaag met 5 Erika's en twee junior Erika's aan de start. Het parcours bevat de allom gekende stroken van onze streek en ja, de regen van de voorbije nacht deed ook zijn werk. Eerst en vooral wil ik eens vermelden dat de bepijling (ik weet niet van de grotere afstanden) supergoed opviel met de reflecterende strips vergeleken met de vorige edities, verkeerdrijden kon hier niet. Ook wil ik onze kids feliciteren voor hun prestatie van vandaag, jullie mogen er best fier op zijn =D> =D> !!!!
Den après was er ook eentje om niet te vergeten :drunk: :drunk: :drunk: .

Zondag 13 Januari 2013 13e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Gisteren ook gereden hier. Het parcours lag vettig, en soms was het evenwichtsoefening om je toch maar recht te houden. Maar hier kan de organisatie natuurlijk niet aan doen :wink:

Maar ik ben geen fervent nachtrijder, maar de halloweentochten die ik al gereden heb waren toch iets meer in thema. Ik heb buiten enkel t-lichtjes nergens versiering of verlichting tegengekomen.

En de afstand :oops: bij inschrijving 35, tijdens het parcours was het 38 geworden wat op zich niet zo erg is. Maar om aan te komen met 46,5km op de teller [-X
Post Reply