Een zeer positieve en opbouwende bijdrage!beethoven wrote:Spijtig wel dat een man vanuit de topsport niet kan rekenen op wat gepaste begeleiding. Daar moet aan gewerkt worden in alle sport takken. Meer bijstand, want wat ook supporters er van denken, weet je niet hoe die mannen afzien van de druk welke belastend is heb het hier dan wel over de mentale belasting waar je geen weg mee weet, noch bij je club baas noch bij deze welke dicht bij jou aanleunen. Dat is zeker een spijtige zaak in deze tijd 2004/05 dan wel. Alles is er maar hulp dat je zou kunnen helpen op het vlak van je moed in te spreken daar heeft nog niemand aan gedacht in de sport. Dit argument naar voor brengen zou zeker de mentaliteit van het verboden gebruik nutteloos maken.
Had Filip die bijstand eerder gehad, dan was hij waarschijnlijk van de snoeppot afgebleven. Ik sta op m'n werk ook onder druk, maar ik heb niet de ogen van de hele (mountainbike)wereld op mij gericht. Bovendien valt of staat mijn jaar niet met één prestatie.