ben ik nu..

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Alle problemen zijn idd op te lossen door in de zon te vogelen :wink:
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Begrijp je voor 200 % :wink:

Zelf heb ik in dezelfde situatie gezeten een paar jaar terug wel met een andere sport waar je 24/24 mee bezig diende te zijn, zelfs tijdens het werk.

Ik werk "ook in den bouw", ben metser.

Smorgens om 6 uur uit je bed om te gaan werken en pas thuis om 18 uur, eten en hop gaan trainen thuiskomen, eten en slapen.... hoe ik dat 6 jaar volgehouden heb is mij nog altijd een raadsel.. Karakter?
Maar zelfs dan breekt het op een moment...

Je bent net van school veronderstel ik en als je dan begint in den bouw ga je wel even op je tanden moeten bijten want het is met momenten hard labeur, knelpuntberoep he...

Ik heb de knop een paar jaar geleden omgedraaid na talloze bazen versleten te hebben en ben op mijn eigen begonnen, ben nu 28, en na amper één jaar draaide de zaak op volle toeren.
Nu heb ik ook dagen van 12 uur soms als het druk is maar op de weinige rustige momenten die ik heb kan ik wel zeggen, vandaag ga ik niet werken maar een dagje fietsen, grote luxe noem ik dat.
Soms zit ik ook een week niet op de fiets door het werk maar dit probeer ik in het weekend dan goed te maken.
Tijdens de winter kan ik veel fietsen, in de lente/zomer minder.

Waar je zeker rekening mee moet houden is dat als je een zware dag gehad hebt het dan weinig zin heeft om savonds nog een zware interval training te doen want hier bouw je niets mee op, breek je meer mee af dan op...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Den enige magere soldaat in't Belgisch leger, de Glen!!!! :lol: :lol: :lol:
kawa
Mountainbiker

Re: ben ik nu..

Post by kawa »

G_Heylen wrote:alsook de Job die zeer veel energie vraagt en als je dan nog zo een baas hebt die elke dag achter
u veren zit dat het sneller moet,en je elke dag moet aanhoren datj niet goed bezig bent dat ik niet rendeer..

Als ik elke dag te horen kreeg dat het sneller moet en dat ik niet goed bezig ben of niet zou renderen zou ik of harder werken of een andere baas zoeken.
G_Heylen wrote: de 4e mei moet ik m'n eerste test gaan afleggen in het militairziekenhuis
als ik dan bij de militaire ploeg kan..
Goei keuze... sporten tijdens de diensturen. :wink:

En zeker niet vergeten om die baas van u eens goed uw gedacht te zeggen voor je vertrekt. :wink:
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Kan je het fietsen en het werken niet combineren? Ik weet niet hoever je van je werk woont maar het is misschien te overwegen?

Ik woon op ca. 30 km van mijn werk en sinds kort probeer ik 2 of 3 keer per week met de fiets te gaan. Ik moet dan ook om 5 uur ten laatste de fiets op, de eerste km is het effe op de tanden bijten maar dan gaat het wel ... :wink:

Moet zeggen dat ik wel een "bureaujobke" heb maar toch dagen van 10, soms 13 uur, en als leidinggevende met toch wel wat zorgen aan het hoofd is die fietstocht het ideale moment om het hoofd leeg te maken en relaxed op het werk of thuis toe te komen.

Blijkbaar ben je van Limburg en een Limburger is een harde werker! :wink:

Succes en snel beterschap!
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

ik zou ander werk zoeken

met zo'n bullebak van een baas zou ik niet willen samenwerken

als je constant hoort hoe slecht je bent geloof je dit om den duur zelfs

je bent 19 jaar keuze genoeg op de jobmarkt met uw leeftijd
zoek een job waar je volledig gelukkig in kan zijn
geloof me dit is superbelangrijk hoor

zeker als je zoals jij nog 50 jaar zal moeten werken :wink: :wink: :wink:
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

Iedereen Bedankt voor de steunende berichten!

ben vanmorgen naar de dokter geweest
heb een syndroom van iets,maar kon het geschrift niet tegoei lezen..
ik heb een begin van een depressie
hij heeft mij om te beginnen 2weken gegeven om te rusten
en heeft iets voorgeschreven om er terug bovenop tekomen.

en ivb met m'n baas,het is idd een bullebak die maar aan 1ding denkt..
het is een kleine zelfstandige we werken met 4man in totaal
zelfs m'n overige 2 collega's zijn van zin om testoppen bij hem
dus dat zegt wel genoeg..
hij zal m'n ontslag wel indienen een van dees. heb me laten vertellen dat ik zeker m'n ontslag niet zelf mag indienen dus.

ik ga nu 4mei een test doen in het leger, en ga dan gaan als chauffeur of magazijnbevoorrader dat zal al een pakje beter zijn,en de basis ligt 2km van hier thuis dus : )
en dan proberen om bij de militaire mtb ploeg teraken..

heb ook al telefoon gehad van de baas natuurlijk..
volgens hém kan ik dit niet hebben
hij ging mij opvolgen of ik niet zou fietsen en wedstrijden rijden
maar heb contact opgenomen met m'n dokter, hij zei dat die mij niets kan maken omdat hij het recht niet heeft om als dokter tespelen en op m'n doktersattest staat dat het toegelaten is om het huis teverlaten & aan sport tedoen.. oeff dan moet ik mij daar ook al geen zorgen om maken.

grtz
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

G_Heylen wrote: heb ook al telefoon gehad van de baas natuurlijk..
volgens hém kan ik dit niet hebben
hij ging mij opvolgen of ik niet zou fietsen en wedstrijden rijden
maar heb contact opgenomen met m'n dokter, hij zei dat die mij niets kan maken omdat hij het recht niet heeft om als dokter tespelen en op m'n doktersattest staat dat het toegelaten is om het huis teverlaten & aan sport tedoen.. oeff dan moet ik mij daar ook al geen zorgen om maken.
Zegt al genoeg over je baas - laat hem maar een controle-arts op je afsturen, dan zal ie zien dat je niet liegt + je hebt nog steeds de documenten van je huisarts.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Best toch géén podiumfoto's posten op uwe facebook tijdens uw ziekteverlof.... :lol:
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

ne zak van ne baas dus, zo rap mogelijk afbollen bij zo'n mannen die verdienen geen g-werknemers, ma kzou toch oppassen als de dr je thuis geschreven heeft, en je gaat dan aan topsport doen tijdens ziekte periode, heeft je baas wel een sterk been om op te staan he ;) nuja zoek gewoon ander werk, en geef u ontslag. altijd leuk om dan uwe baas zenne kop te zien :)
Locked