Wat ben ik blij dat wij blijkbaar de enigen niet waren die op de sukkel geraakt zijn om het parcours te vinden! Wij hebben ongeveer op hetzelfde aantal kilometers serieus wat geklungeld! Uiteindelijk hebben we toch nog de juiste weg gevonden maar ipv 70km hadden wij er ondertussen 84!!!Quadrifoglio wrote:Toevallig gisteren nog mijn verslagje van GRG70 2003 een beetje herwerkt:
http://users.pandora.be/quadrifoglio/20 ... d-70km.htm
10/07/05 Bouillon-GRAND RAID GODEFROY
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- phille
- Mountainbiker
heb de 90 gedaan in dat klote weer, amai was mijnen allereerste marathon en duidelijk dat ik te weinig jus had (of heb
)
101 het jaar erna, al wat beter getraind maar vooral het weer was SOEPER
dan de 130 tja meer en beter, nog beter weer wat kan ne mens wensen
dit jaar gaan we eens voor de volle pot
Telkens was het spijtig te merken dat de afstanden nooit deze waren zoals aangegeven, twas altijd minder
Tis DUUR voor wat je krijgt, vind ik, andere grote raids heb je meer in return
Het parcours is gewoon dat wat je gans het jaar kan rijden, nergens aangepast of een ander stukske
Bevoorradingen, basic en ni veel keuze maar er zijn er das al het belangrijkste
En general ben ik geen GRG voorstander maar bijna heel de club gaat er eens een prestatie zetten en ik mee fun wil maken, dus ook dit jaar zal ik er weer bij zijn
101 het jaar erna, al wat beter getraind maar vooral het weer was SOEPER
dan de 130 tja meer en beter, nog beter weer wat kan ne mens wensen
dit jaar gaan we eens voor de volle pot
Telkens was het spijtig te merken dat de afstanden nooit deze waren zoals aangegeven, twas altijd minder
Tis DUUR voor wat je krijgt, vind ik, andere grote raids heb je meer in return
Het parcours is gewoon dat wat je gans het jaar kan rijden, nergens aangepast of een ander stukske
Bevoorradingen, basic en ni veel keuze maar er zijn er das al het belangrijkste
En general ben ik geen GRG voorstander maar bijna heel de club gaat er eens een prestatie zetten en ik mee fun wil maken, dus ook dit jaar zal ik er weer bij zijn
Allez dan, 't amusement ginder in Bouillon hé Phille, op 8-9-10 juli 2005 (zie GRG-site).phille wrote:En general ben ik geen GRG voorstander maar bijna heel de club gaat er eens een prestatie zetten en ik mee fun wil maken, dus ook dit jaar zal ik er weer bij zijn
We zullen een kaartje sturen van in Wissant ...
Ge weet wel : da's daar waar al d'ander zoenkers dan op clubweekend zitten
-
Duboisbiking
- Mountainbiker
Post by Duboisbiking »
Is Bouillon een wedstrijd waar ze allemaal samen aanzetten, bv. ik wil de 70km rijden of ben je verplicht meerdere dagen te rijden. wie kan me een en ander uitleggen.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
GRG, is inderdaad met groepsstart. Afhankelijk van je ambitites en kunnen kies je dus voor een plaats meer vooraan of meer achteraan.
Twee jaar geleden waren de marathons allemaal op zondag, de dagen ervoor waren er een wedstrijden in ploegen (als ik me niet vergis). Je hoeft dus geen meerdere dagen te rijden, maar je kan het wel...
Twee jaar geleden waren de marathons allemaal op zondag, de dagen ervoor waren er een wedstrijden in ploegen (als ik me niet vergis). Je hoeft dus geen meerdere dagen te rijden, maar je kan het wel...
- napoleon
- Mountainbiker
volzet? of heb ik het verkeerd?
ciao,
wij waren van plan om ook eens mee te rijden zeker omdat het dan ook mijn verjaardag is (den 10den) maar als ik naar de site ga om in te schrijven is't al volzet of is dat voor de wedstrijd? kunt ge nog voor andere onderdelen inschrijven of als recreant? zonde eigenlijk zeker omdat ik in december een mailtje had gestuurd voor informatie, en een antwoord gekregen had dat ze dat zouden opsturen vanaf 15 januari maar ik heb niks gekregen en nu ge op de site gaat is't volzet, doodzonde....
tenzij iemand ingeschreven is en uiteindelijk niet komt. .. een wachtlijst voor sommige events zou toch ook de moeite zijn om te organiseren niet?
groeten napoleon
wij waren van plan om ook eens mee te rijden zeker omdat het dan ook mijn verjaardag is (den 10den) maar als ik naar de site ga om in te schrijven is't al volzet of is dat voor de wedstrijd? kunt ge nog voor andere onderdelen inschrijven of als recreant? zonde eigenlijk zeker omdat ik in december een mailtje had gestuurd voor informatie, en een antwoord gekregen had dat ze dat zouden opsturen vanaf 15 januari maar ik heb niks gekregen en nu ge op de site gaat is't volzet, doodzonde....
tenzij iemand ingeschreven is en uiteindelijk niet komt. .. een wachtlijst voor sommige events zou toch ook de moeite zijn om te organiseren niet?
groeten napoleon