Wateraders en aardstralen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Dat kan bvb. ook te maken hebben met de plaats van aanraken.
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

nou, vroeger is er hier bij ons ook zo een wichelaar geweest en die heeft ook gewezen op de aardstralen. Nu liepen er 2 door mijn kamer, dus bed verzetten en beter voorkomen dan genezen. Ik zeg niet dat het helpt of dat het klopt maar als enkel je bed verzetten een eventueel euvel kan verhelpen of voorkomen, gaan met die banaan...
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Doe de aardstraaltest:ga in een deuropening staan,rechtop,voeten tegen elkaar,armen tegen het lichaam(geef 8)spreid nu uw armen zodat de handruggen tegen de deurkast komen en duw nu zo hard je kan en probeer dit min 5 minuten vol te houden doe dan 1 stap naar voor.........Indien uw armen ongewild naar boven bewegen zit u op een dikke waterader ik verzoek u om dringend te verhuizen daar ik imuun ben voor diverse stralingen wil ik voor een zeer zacht prijsje uw huis wel overkopen.
roveny
Mountainbiker

Post by roveny »

@ Serge, =D>
heel grappig ! en ook touché zou ik zeggen ... :P

Mijn gedacht hierover : het zijn steeds dezelfde verhalen die bovenkomen : wondermiddelen om het één en ander op te lossen.

Prof. Vermeersch heeft enkele jaren geleden zo'n 10 mio bef willen geven aan al diegene die kan aantonen dat hij over een 'speciale gave' zou beschikken. ( dat aantonen moest dan gebeuren volgens de richtlijnen van prof. Vermeersch). Wat bleek : niemand kon die 10 mio ophalen ...
Zijn uitspraak : als iemand naar Lourdes gaat met één been, en terug komt met 2 benen, dan geloof ik in mirakels. :wink:

Maw zolang je niet 'onafhankelijk' kunt 'meten' of 'vaststellen met één of ander toestel' dat er effectief 'iets' gebeurt kun je zeker zijn dat er misbruik zal van gebruikt worden.
'Zware benen ', 'gevoel van vermoeidheid', 'slaperigheid' enz. zijn niet meetbaar, maar bvb bloeddruk, hartslag, cholesterol, ... wel - daar zit het verschil. :bounce:
Maar ...
Het is niet omdat er een 'verschijnsel' is dat vandaag niet 'meetbaar' is, dat het niet bestaat. Maw ik blijf 'open minded' tov mogelijke nieuwe zaken. Onlangs zou er het wetenschappelijk bewezen zijn dat homeopathie ( extreme verdunningen van geneesmiddelen) toch zou werken. ook weer zo'n 'onverklaarbaar' verschijnsel. :oops:
Maw trap er niet te snel in, er zijn oneindig veel meer bedriegers tov van 'ware' helpers.
:drunk:

R 8)
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

ik weet niet of die onverklaarbare dingen zo onverklaarbaar zijn, statische elektriciteit, magnetische velden, vochtigheid, 't kan allemaal voor fisieke problemen zorgen, rij maar eens door de regen met je bike, ik denk dat je dan toch iets meer energie verbruikt om even snel te rijden als bij het droge.

zo zal er altijd wel iets zijn, maar sommige dingen zijn eht wel ongeloofwaardig, zoals die arm, volgens mij zit da in 't koppeke dat die man zijne arm minder hard tegenhield zonder het zelf te weten.
Post Reply