Vitaminen voor sporters of andere voedingssupplementen?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

8 Capsules tijdens een training? Kan nooit gezond zijn. Ik heb deze multi-vitaminen besteld om eens te proberen. Zal dan over een tijdje eens mijn bloed laten testen.
cherryman
Mountainbiker

Post by cherryman »

Dokter had mij destijds deze voorgeschreven, al een hele poos geleden, ga er binnenkort waarschijnlijk nog eens om. http://www.farmapolis.eu/product/786/be ... etten.html
DaVinci
Mountainbiker

Post by DaVinci »

vroeger in de atletiekclub nam ik voor wedstrijden Fost Print plus van Soria natural. Zorgt voor een goede energieboost
sonny_g
Mountainbiker

Post by sonny_g »

vitamine A-Z gewoonweg in het kruidvat verkrijgbaar, werd me aangeraden door een sportarts, ne hoop van al die producten die verkrijgbaar zijn gewoon rommel of gewoon simpele vitaminen die veel te duur geprijsd zijn! :-)
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Vroeger kocht ik deze: https://online.kruidvat.nl/product/4985 ... 0000000168

Maar bij ons in de Kruidvat hebben ze deze niet meer. Zo te zien zijn ze er wel nog.
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

degene die je nu besteld heb zou ik niet vertrouwen, ben van mening dat zo een internet "kruiden" winkeltjes altijd veel geld vragen voor hetgeen ze bieden

@doctor: zou je me eens een PB kunnen sturen met de samenstelling van de vitamines door je apotheek gemaakt?
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Deze worden overal in NL verkocht niet enkel in een internet kruiden winkeltje :lol: Het is niet omdat jij het niet kent dat het gelijk slecht is.
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

klopt reflex, maar als apotheker heb ik toch een kennis die groot genoeg is om aan bepaalde preparaten te twijfelen :)
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

tek-zotic wrote:klopt reflex, maar als apotheker heb ik toch een kennis die groot genoeg is om aan bepaalde preparaten te twijfelen :)
Oh maar je hoort mij ook absoluut niet zeggen dat het topspul is. Zelfs als iets overal verkocht word kan je nog overal opgelicht worden :wink: Toch wil ik daar enkel mee aangeven dat het niet zomaar een internet product is wat niet getest is volgens de EU normen etc. Zal dus wel iets van vitamines inzitten.
RODONDO
Mountainbiker

Post by RODONDO »

[quote="Reflex"]8 Capsules tijdens een training? Kan nooit gezond zijn.

En waarom niet ? :-?
Post Reply