Za 25/02/2012 Dikkebus / Ieper :: Bergentocht Slothappening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
http://users.telenet.be/warevijverclub- ... tocht.htmlVoetje wrote:als ik me caffeur mee krijg kom ik zeker af.
deze rit is wel me eerste keer dat ik afkom.
als ik kom doe ik de 25 km.
zijn die tincnieke stroken te doen voor en minder stuurvardige persoon.
en welke bergen zitten er dan in voor de 25 km aub.
- bushrider
- Mountainbiker
t'zal moeilijk gaan Alex, we zitten in spanje met de mtb danalexbiker wrote:Zal deze moeten laten passerenbushrider wrote:mag jullie verwachten aan een paar losgeslagen grysperre's![]()
. Het zal koksijde worden zondag.
Ga je volgende week zondag naar Raisme?
maar het zou kunnen dat we in koksijde starten . Maar zaterdagavond hebben we een feestje
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
de plummestampers komen af met een drietal, de bepijling zal wel in orde zijn want die word s'morgens nog alijd gecontroleert door twee sportieve broers, tot morgen.
-
feverbiker
- Mountainbiker
- alexbiker
- Mountainbiker
Het amusement in Spanje en misschien tot in koksijde.bushrider wrote:t'zal moeilijk gaan Alex, we zitten in spanje met de mtb danalexbiker wrote:Zal deze moeten laten passerenbushrider wrote:mag jullie verwachten aan een paar losgeslagen grysperre's![]()
. Het zal koksijde worden zondag.
Ga je volgende week zondag naar Raisme?![]()
maar het zou kunnen dat we in koksijde starten . Maar zaterdagavond hebben we een feestje