maar bepijling was idd een groot minpunt , ik kwam op zeker moment aan de bevoorading van de cyclo tocht en die kerel wist mij te vertellen dat ik niet de enige was
Za 11/02/2012 Herzele :: Ganzewachters VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- supermotard
- Mountainbiker
Post by supermotard »
idd leuk en koud tochtje
maar bepijling was idd een groot minpunt , ik kwam op zeker moment aan de bevoorading van de cyclo tocht en die kerel wist mij te vertellen dat ik niet de enige was
beter 2 verschillende pijlen gebruiken !!
- Offroadbiker
- Mountainbiker
Post by Offroadbiker »
Met enkel neus en ogen vrij en de rest goe ingepakt door een pracht van een landschap gefietst .Meerdere keren landschappen twee keer gezien door misrijden de fout lag deels bij mezelf maar toch ook verwarrend gepijld .Gevaarlijke stroken waren goed aangegeven .Toch op een smal bruggetje te poot over geweest ben net met een nieuw fietsken op weg en wou hem de eerste kilometers geen tuimelperte bezorgen .MC moet prachtige beelden hebben geschoten het vervroren landschap met meerdere windmolens als decor .MC zal genoten hebben van haar dubbele hobby .Ook meerdere bikers gezien met de GPS zo kan men nog nagenieten van de tocht achter, voor of op de PC

- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Zoals hierboven al een paar keer aangehaald: de bepijling kon een stuk beter!
Bandendruk is wel van een aantal factoren afhankelijk hé, ik reed bijvoorbeeld met 1.5/1.6 bar --> 29" tubeless
Bandendruk is wel van een aantal factoren afhankelijk hé, ik reed bijvoorbeeld met 1.5/1.6 bar --> 29" tubeless