Za 11/02/2012 Herzele :: Ganzewachters VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
supermotard
Mountainbiker

Post by supermotard »

idd leuk en koud tochtje :-?
maar bepijling was idd een groot minpunt , ik kwam op zeker moment aan de bevoorading van de cyclo tocht en die kerel wist mij te vertellen dat ik niet de enige was :evil: beter 2 verschillende pijlen gebruiken !!
Offroadbiker
Mountainbiker

Post by Offroadbiker »

Met enkel neus en ogen vrij en de rest goe ingepakt door een pracht van een landschap gefietst .Meerdere keren landschappen twee keer gezien door misrijden de fout lag deels bij mezelf maar toch ook verwarrend gepijld .Gevaarlijke stroken waren goed aangegeven .Toch op een smal bruggetje te poot over geweest ben net met een nieuw fietsken op weg en wou hem de eerste kilometers geen tuimelperte bezorgen .MC moet prachtige beelden hebben geschoten het vervroren landschap met meerdere windmolens als decor .MC zal genoten hebben van haar dubbele hobby .Ook meerdere bikers gezien met de GPS zo kan men nog nagenieten van de tocht achter, voor of op de PC :bounce: :bounce:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Zoals hierboven al een paar keer aangehaald: de bepijling kon een stuk beter!
Bandendruk is wel van een aantal factoren afhankelijk hé, ik reed bijvoorbeeld met 1.5/1.6 bar --> 29" tubeless
jend
Mountainbiker

Post by jend »

het waren verschillende pijlen hoor. Goed kijken is de boodschap.

Maar het was niet super uitgepijld dat is juist.

Grtz
Sidharta
Mountainbiker
Location: Trek 6300 2012 / Race: Specialized Roubaix Elite 2007

Post by Sidharta »

Thx Marie... zeer mooie foto's... paar echt prachtige sfeerbeelden en landschappen... =D>
Post Reply