Zo 29/01/2012 Ingelmunster :: 6° Wintertoertocht Der Brigand
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Crossparcours in Wielsbeke zal er in die mate van het mogelijke (nog wat het weer afwachten van de komende dagen) waarschijnlijk bij zijn, evenals Ooigem bosslooverke wrote:Hier mag ik zeker niet ontbreken want dit is toch wel één van mijn top favoriete streken om te biken, met vele mooie technische stroken!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten alle gekende stroken erin alsook het crossparcours te Ooigem???? Dat zou super zijn, met hopelijk mijne nieuwe 29 er bike die normaal deze week wordt geleverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Natuurlijk kunnen wij er op dit moment van het jaar niet alle technische zones insteken wegens de regen van de voorbije dagen
Hopelijk kan alles wat opdrogen de komende
maar wees gerust, je zal zeker aan je trekken komen en het zal geen modderparcours zijn, alles zou goed tot zeer goed berijdbaar moeten zijn, volgens onze laatste controle
Ik hoop dat het goed "berijdbaar" is, want na het onder alle omstandigheden goed berijdbaar van afgelopen zondag te Egem, denk ik vanaf nu daar het mijne van!!!!!BBjaske wrote:Crossparcours in Wielsbeke zal er in die mate van het mogelijke (nog wat het weer afwachten van de komende dagen) waarschijnlijk bij zijn, evenals Ooigem bosslooverke wrote:Hier mag ik zeker niet ontbreken want dit is toch wel één van mijn top favoriete streken om te biken, met vele mooie technische stroken!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten alle gekende stroken erin alsook het crossparcours te Ooigem???? Dat zou super zijn, met hopelijk mijne nieuwe 29 er bike die normaal deze week wordt geleverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk kunnen wij er op dit moment van het jaar niet alle technische zones insteken wegens de regen van de voorbije dagen![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan alles wat opdrogen de komende![]()
maar wees gerust, je zal zeker aan je trekken komen en het zal geen modderparcours zijn, alles zou goed tot zeer goed berijdbaar moeten zijn, volgens onze laatste controle
- slappetieze2
- Mountainbiker
- mountainbiker66
- Mountainbiker