Fietsverzekering??

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

http://verzekerjefiets.be/

Is een betrouwbare mens!
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

http://verzekerjefiets.be/

Als je algemene voorwaarden leest dan zie je regelmatig ook "Callant" staan dus is blijkbaar bij dezelfde
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Heb eens gebeld voor meer info te krijgen over wat ze verstaan onder wedstrijden. Ze bedoelen daarmee dat je echt competitie rijdt waarmee prijzengeld te winnen valt.
Denk niet dat dit dan geldt voor de ardense marathon of roc d'azur
Last edited by The Doctor 46 on Wed 01 Feb 2012 14:43, edited 1 time in total.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Vraag uitdrukkelijk en per mail of die ritten wedstrijden zijn of niet.

Veronderstellen is gevaarlijk.
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

ca va, maar vraag me af hoe ze dat kunnen controleren. Als ge zegt dat ge gevallen zijt op een bloso route in de ardenne . Niemand kan dat toch weten dat het bv tijdens de houffa was.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Met bepaalde Ardennen-marathons vallen er wel degelijk prijzen te winnen. Er staat ook duidelijk de term 'wedstrijd' op bijvoorbeeld de website van de RDHF. In de Roc rijden er profs als Sauser en Kulhavy mee, dus als dat al geen wedstrijd is...

Ge kunt natuurlijk wel meedoen voor het plezier in die marathons of in de Roc, maar in principe zijn het volgens mij wel wedstrijden :wink:
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Kristof Huyck wrote:Met bepaalde Ardennen-marathons vallen er wel degelijk prijzen te winnen. Er staat ook duidelijk de term 'wedstrijd' op bijvoorbeeld de website van de RDHF. In de Roc rijden er profs als Sauser en Kulhavy mee, dus als dat al geen wedstrijd is...

Ge kunt natuurlijk wel meedoen voor het plezier in die marathons of in de Roc, maar in principe zijn het volgens mij wel wedstrijden :wink:
Best altijd zeggen dat ge gevallen zijt op een bloso toer, het is nu ni dat ze ter plekke komen zien hé. Volgens mij moeilijk controleerbaar.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Als je op je smoelenboek of hier gezet hebt dat je op je bek gegaan bent,...
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Gevallen op nen bloso toer in Fréjus bijvoorbeeld? :lol:

Ik vind zo'n verzekering precies toch niet zo goedkoop als ik het zo lees, zeker als ge reken houdt dat er 20% franchise op zit in geval van diefstal :roll:

Trouwens hoe gaat men te werk ivm zelf samengestelde bikes? Gewoon alles bij elkaar tellen van onderdelen voor bepaling van de waarde?
Kenno
Mountainbiker
Location: Cube Analog met RockShox SID en XT remmen en een Trek X500

Post by Kenno »

The Doctor 46 wrote:Bij Callant verzekeringen staat wel dat ze geen schade dekken bij wedstrijden. Maar tochten zoals de Houffa , transmaurienne of roc d'azur , zijn dit wedstrijden ? Aangezien ze hier werken met tijdregistratie kan dit toch als wedstrijd gezien worden , of ben is mis?
Tochten met tijdregistratie kunnen ze inderdaad aanzien als wedstrijd.
Om zeker te zijn dat hierover achteraf niet moeilijk wordt gedaan laat je best schriftelijk bevestigen door de verzekering dat dergelijk evenementen niet aanzien worden als wedstrijd en verzekerd zijn
Post Reply