Zo 22/01/2012 Sint-Denijs :: Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

swoosher wrote:zeker en vast aanwezig!! absolute aanrader!! 61km moet wel lukken tegen dan :-D
en wa verkoopt ge op velofollies Rock Rider??
Hé,
Wij staan daar met onze Velda Cycling Gear... ge moet maar ne keer kijken op http://www.velda-cycling.be en misschien kunt ge u dan inschrijven om mee te gaan naar de Mont Ventoux :wink:
youri35
Mountainbiker

Post by youri35 »

vermeulen wrote:Waarschijnlijk hier ook van de partij.
Sublieme organisatie aan spotprijs.
Wordt er wat rekening gehouden met de weersomstandigheden want sommige beklimmingen op de mont aubert zijn niet te doen bij slijk ?
daar word zeker rekening mee gehouden. voor de parcourbouwers heeft de mont st aubert geen geheimen meer
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Normaal gezien start ik ook bij de krierecrossers.
Ik kijk er al naar uit...
bubo
Mountainbiker

Post by bubo »

@ Vermeulen Parcours wordt op de voet gevolgd en we passen aan waar nodig.
groeten.
Ribbeke
Mountainbiker

Post by Ribbeke »

Zullen hier zeker starten. Is een tocht die zeker niet te missen is.
Na enkele weken verplichte afwezigheid wegens liederlijk leven, gaan we er nu dus weer tegen aan....
Helaas slechts voor de korte afstand (nog steeds wat "nieuwjaarsverplichtingen" tegen de middag)
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Hallo aan de krierecrossers , zonder tegenslag hier zeker ook een flinke delegatie Boskantrijders aan de start .Hopelijk blijft het weer zoals de laatste dagen maar zelfs met een flinke portie regen blijft jullie parcours berijdbaar , dus tot zondag .
bubo
Mountainbiker

Post by bubo »

Brede Boskanter wrote:Hallo aan de krierecrossers , zonder tegenslag hier zeker ook een flinke delegatie Boskantrijders aan de start .Hopelijk blijft het weer zoals de laatste dagen maar zelfs met een flinke portie regen blijft jullie parcours berijdbaar , dus tot zondag .
inderdaad na veel regen blijft ons parcours berijdbaar.vorige week een deel gereden en alles ziet er goed uit.donderdag beginnen we met uitpijlen.
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

yeep

ik ga moeten passen voor zondag sorry gasten, maar is de verjaardag van mijn petekindje en word om 11 uur al in putte verwacht natuurlijk gaat de fiets mee om ginder toertje te doen. volgend jaar ben er terug beloofd het en op de zomer tt ook.
greetz
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Het ziet ernaar uit dat ik deze hier ook eens ga rijden. Maar of ik tot aan de St-Aubert geraak :-k . En er dan nog eens op? :-? . Maar er af , dat gaat zeker lukken 8)
vuulle sliekcoureur
Mountainbiker

Post by vuulle sliekcoureur »

bij leven en welzijn ook aanwezig in stdenijs. greetz aan brede boskantrijder
Post Reply