Vandaag nog een (klein) toertje gaan doen met de mountainbike in de buurt van Vlassenbroek.
Een 27 km met Avg van 145 hartslag.
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
deze weekend was het plan om voor de eerste keer
terug buiten te gaan spelen.... da was dus zonder de regen meegerekend...
meneer de compagnon was eerst aan de beurt (kids in the house), dus hij deze morgen vertrokken.
na bijna 3 uurkes in de druilregen te hebben .... tja, "gespeeld" is hier ni van toepassing
, was hij letterlijk & figuurlijk blauw van de kou. een half uur nodig om het gevoel in zen voeten ietwat terug te krijgen. hij zag effectief scheel van de kou, en zijn allombefaande oriëntatievermogen had hem in de steek gelaten.
dan ben ik maar uit pure miserie terug naar de gym geweest ; 1.5 h op kracht getraind, tot mijn spieren er de brui aan gaven....
da indoor trainen begint serieus op men systeem te werken .....
meneer de compagnon was eerst aan de beurt (kids in the house), dus hij deze morgen vertrokken.
na bijna 3 uurkes in de druilregen te hebben .... tja, "gespeeld" is hier ni van toepassing
dan ben ik maar uit pure miserie terug naar de gym geweest ; 1.5 h op kracht getraind, tot mijn spieren er de brui aan gaven....
da indoor trainen begint serieus op men systeem te werken .....
- IvanIvankov
- Mountainbiker
Post by IvanIvankov »
Vandaag van gent naar nazareth gereden. Daar wat op het "MTB"-parcours rondgetoerd en dan terug naar huis.
50 km's erbij op mijn teller.
Hier en daar wel gevaarlijk bevroren sporen en opt einde nog een lastig windje maar heb mij toch goed geamuseerd.
50 km's erbij op mijn teller.
Hier en daar wel gevaarlijk bevroren sporen en opt einde nog een lastig windje maar heb mij toch goed geamuseerd.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag effe souplesseke gedaan voor een uurke, niks speciaals te signaleren 
Voor het eerst sinds een maand of drie terug eens de wegfiets genomen. 65 km 29 avg. Vertrokken in Berlare richting Oosterzele en langs Erpe Mere terug. Langs de dijk mij serieus opgeblazen tegen de wind. In Oosterzele werd ik voorbij gereden door een renner van Saico. Ik heb dan het gaatje dicht gereden en even in zijn wiel blijven hangen waarvoor dank.
Even overgenomen maar niet te lang, hij zat duidlijk veeeeeel frisser dan ik...