Zo 31/01/2010 Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CRAPS
Mountainbiker

Post by CRAPS »

Van de organisatie :
de meeste hellingen zijn breed genoeg om iedereen te kunnen passeren. De single trackx zijn goed verdeeld over de verschillende parcours(5) zodat lange filles in principe niet mogelijk zijn. De single trackx zijn trouwens ook niet weg te denken uit onze parcours. Ze zijn te mooi om ze links te laten liggen ...
Balliebike
Mountainbiker
Location: Giant XTC1.0, Toekomstig:Cube ltd race 2010 groen wit

Post by Balliebike »

Heb gehoord van deze prachtige tocht!! Kga em in men 1ste jaar dan ook maar es meenemen zeker!! :P
Samen met nog enkele Platte Tjoepers zullen we aanwezig zijn.. Tot zondag!!! :evil: :bounce: =D>
chris the flyin fish
Mountainbiker

super tocht

Post by chris the flyin fish »

Dit is een tocht om U tegen te zeggen
daar ik deze al verschillende keren
gereden heb.Smmeeeer de kuiten
alvast goed in :roll: :roll:
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

count me ... !
Aussie Angus
Mountainbiker

Post by Aussie Angus »

Maar een magere kalender voor zondag, 't zou kunnen druk zijn in en rond Huldenberg.
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Aussie Angus wrote:Maar een magere kalender voor zondag, 't zou kunnen druk zijn in en rond Huldenberg.
Geen probleem voor het parcour, wel voor parking. Tenzij we nog eens op het voetbalveld mogen parkeren. :oops:
bartos1
Mountainbiker

Post by bartos1 »

Is dit dezelfde organisatie, waar je vanaf de eerste meeters direct omhoog moet?

indien dit dezelfde organistaie is, ben ik zeker geneigd om te komen, want was super mooi parcours vorig jaar!!
dirk999bis
Mountainbiker

Post by dirk999bis »

voor de "huldenberg-maagden" laat u niet verrassen door de pittige helling direct na de start, op tijd kleiner schakelen dus..
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

bartos1 wrote:Is dit dezelfde organisatie, waar je vanaf de eerste meeters direct omhoog moet?

indien dit dezelfde organistaie is, ben ik zeker geneigd om te komen, want was super mooi parcours vorig jaar!!
Normaal gezien gaat het achter de voetbalkantine direct langs een steil bergske omhoog ... om op te warmen! :-D
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

bartos1 wrote:Is dit dezelfde organisatie, waar je vanaf de eerste meeters direct omhoog moet?

Ja, papiertje afgeven en omhoog daar kun je jezelf al direkt opblazen als je wil.
Post Reply