We zijn lief voor mekaar ??

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Seh..hang u op yoh :lol:
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

KoRn wrote:Seh..hang u op yoh :lol:
aan die takken van die boomen?? :-D
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

KoRn wrote:droom verder Luc 8)

:lol:
Mais, pas maar goed op, ooit zet ik u op één of andere lijst :evil: :-D
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

:lol: kusje, sorry, om het goed te maken moogt ge volgende keer iets in mijn poëzieboekske schrijven
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

:-D Sgoe zoeteke
Mister Ti
Mountainbiker

Post by Mister Ti »

Zondagmorgen op de weg naast de E19 in Mechelen? Dan heb ik een idee wie 't zou kunnen zijn. Op zondagmorgen en dinsdag- en donderavond wordt daar altijd getraind. Een paar jaar geleden was dat toch zo, ik veronderstel dat dat nu nog zo is. Het is geen club, maar een divers gezelschap van wielrenners en wielertoeristen uit de streek die naar daar komen om in groep te kunnen trainen. Als het donker is rijden ze een klein rondje door de verlichte straten van het industriepark van Mechelen-Noord, als het licht is doen ze een grotere toer o.a. over het jaagpad langs Dijle en Nete tot in Walem.
Niet te veel van aantrekken van je bijna-accidentje, waarschijnlijk was het niet zo bedoeld en heeft er iemand te vlug weer naar rechts ingevoegd.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Die ongeschreven wet: Wordt je ingehaald door een groep 'wieties' en dan dien je op kop te rijden ofwel je gans achteraan laten uitzakken.
Zelf ook voorgehad vorige zomer, werd samen met zoonlief ingehaald door zulk een roedel, ging wel traag want we reden ongeveer hetzelfde tempo én we waren niet op de hoogte van dat onzichtbaar etiquetteboek.
Ongeveer de tiende pedalist die voorbij kroop riep plots: "Hey mannekes, maakt ies da ge weg zijt, ofwel aan de kop ofwel vanachteren hey!!
Een vriendelijker exemplaar kwam nadien vertalen, dat het veiliger was voor de groep enzovoort...Dan wilde ik dat argument wel begrijpen maar ik was koleirig over de manier waarop die eerste toeterde.
Gas geven en de troep achter ons laten was de beste manier om af te reageren.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

paar keer met dat zootje ongeregeld meegereden toen ik nog in Walem woonde.

levensgevaarlijk, ook ns een zwaar ongeval gebeurt op een dinsdagavond.

tja agressie zal er meer en meer komen vrees ik...
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

pacer wrote:paar keer met dat zootje ongeregeld meegereden toen ik nog in Walem woonde.

levensgevaarlijk, ook ns een zwaar ongeval gebeurt op een dinsdagavond.

tja agressie zal er meer en meer komen vrees ik...
ben ook van de buurt, en dat is de reden dat ik daar nie met mee ga.

btw: terroristen hebt ge in alle vormen, maten en soorten. Kleine dikke en grote smalle...Sommigen met dynamiet, nie in de benen, maar in hun broekske 8)

serieus: der zit overal rotzooi tussen, ook tussen de gewone zondagse mtb'ers.
'k Heb me al meermaals 'gemend' in een groepje wielertoeristen op de dijken om dan telkens de sportieve uitdaging aan te gaan: kan ik volgen of niet. Als ik der dan uiteindelijk toch afmoet (die mannen zijn nu eenmaal gewend om te vliegen, hard een zelfde tempo te rijden) ... dan kan der meestal een vriendelijk woordje...ne proficiat or what ever vanaf. Gewoon door wat vriendelijk te zijn...meer moet dat nie zijn
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

amai, gebeurd...ik moet terug naar school

gezonde agressie op de fiets kan en mag, maar het moet beleefd blijven.
Post Reply