Al een geluk dat ik er niet op blijven wachten ben
Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Nog es de lange baan op...manitou. wrote:we gaan eerst "normale" versie uitbrengen en dan in de nabije toekomst zeker nog een "extremere" versie uitbrengen
maar Stefan zal dit nog wel uit de doeken doen een van de dagen als hij van velofolies bekomen is
Maar omdat het toch nog lang genoeg gaat duren, misschien toch eens in de FR richting denken met die extreem ontwerpkes?
Ik vraag me eigenlijk af wat die twee V'kes tussen die streepkes moeten voorstellen in dit ontwerp?
't Is volgens mij niet echt het ontwerp waar men hier op zat te wachten, maar 't is iig al beter dan de huidige tenue.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Was eigenlijk aan het zoeken naar die oude verkeersborden die volgens mij van het landbouwkrediet waren. Was dat niet om een zone aan te kondigen met spelende kinderen of zoiets?Michilio wrote: Ik was aan het zoeken maar ik vond niets. Die link had ik nog niet gelegd! Knap
Die heb ik niet teruggevonden, maar 't is wel met da symboolke dacht ik.
Goh... Die zijn dan voor mijn tijd geweest misschien want ik kan me niet direct zo eentje voorstellen.kawa wrote:Was eigenlijk aan het zoeken naar die oude verkeersborden die volgens mij van het landbouwkrediet waren. Was dat niet om een zone aan te kondigen met spelende kinderen of zoiets?Michilio wrote: Ik was aan het zoeken maar ik vond niets. Die link had ik nog niet gelegd! Knap
Die heb ik niet teruggevonden, maar 't is wel met da symboolke dacht ik.
Ik ben al even aan het googlen naar oude verkeersborden