We zijn lief voor mekaar ??

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
w84me
Mountainbiker

We zijn lief voor mekaar ??

Post by w84me »

Nu zondag met de bike op de weggereden, lang recht stuk en der rijden mij een kleine groep wegrenners voorbij( man/vrouw of 6) Rijden zo'n 10 m van me weg en ik denk er toch aan om aan te sluiten dus effe alles uit de kast en vanachter aan de groep aangepikt reden toch rond de 33km/u op dat moment en wou es zien hoelang ik kon volgen. Zijn zo'n kleine km verder dat er komt nog een gedeelte (van diezelfde?) groep aansluiten. Ondanks dat ik netjes aan de rechterkant reed en achteraan de groep , werd ik gewoon de kant ingereden, een geluk dat ik met de mtb was want ik denk nietr dat zou zijn rechtgebleven met dunne bandjes in de graskant. Wat doe (of deed) ik nu in, hemeslnaam fout om zo van de weg te worden gedrukt. Is er ergens een ongeschreven regeltje dat het not done is om aan te pikken bij een groep ?? Als ik al iets fout deed laat het me dan weten want dit is niet voor herhaling vatbaar .
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

Waar was dat?
jimmyvlb
Mountainbiker

Post by jimmyvlb »

Volgende keer moet je kop trekken he, dan kun niet in de kant gereden worden.

Maar goed, volgens mij is de openbare weg voor iedereen en als ze het niet kunnen hebben, moeten ze je maar uit het wiel rijden.
Iemand opzettelijk de berm inrijden is not done.

Zeker als het een club is, kan het helemaal niet door de beugel. Dat kan je je sponsors niet aandoen.

Welk clubtenue droegen die mensen?
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Ik heb niet direct een clubtenue gezien. Samen met dat 2de groepje schat ik ze toch op een man of 20.
@jimmyvlb eeuuhh kop trekken ?? ik was al blij da ik achteraan wa kon volgen.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

veel van die mensen op straat (en offroad) de laatste tijd die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden. Ik trek het me al lang niet meer aan en rij ze nadien gewoon uit het wiel als ze me zo'n dingen flikken, want meestal zijn dat toch maar amateurkes die zo'n dingen doen.
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

Ze noemen dat al eens wielerterroristen!
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Toon_D wrote:Ze noemen dat al eens wielerterroristen!
Ja met de nadruk op TERRORISTEN.
Al kan je ze nie allemaal over de zelfde kam scheren, der zitter der goei bij ook .
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Als we lief voor mekaar willen zijn dan best stoppen met verwijten over en weer te slingeren tussen mtb-ers en wielerTOERISTEN!!
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

KRZA wrote:Waar was dat?
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Beste schijfrem, als het verbaal moest geweest zijn had ik er geen woorden aan vuil gemaakt, maar flagrant de kant in rijden vind ik er wel wat over
Post Reply