Za 23/01/2010 Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Atlintis
Mountainbiker

Post by Atlintis »

witten2 wrote:grote afstand gereden vanmiddag,weinig of niets op aan te merken,ik vond alles goed bollend,behalve het stuk grasland te lapscheure.
bevoorading,bepijling en afspuitstand niets op aan te merken.
Dus geertje en co bedankt en tot volgend jaar. =D> =D>
Ik vond dat stuk grasland juist de max, ik vloog er precies over :p.

Merci voor de tocht RitaTrappers, puik werk afgeleverd.
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Post by young wtc olympiatje »

Schone rit!!!! zoals altijd hé
Kheb de 47 gedaan en niets op aan te merken :P
Wel lastig parcours maarja khad nog 23 km/u gemiddeld dus kmag niet klagen!

Well done Sint- Ritatrappers =D>
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Bedankt voor de lovende commentaren :-) Het weer liet het inderdaad wat afweten maar toch kwamen jullie massaal afgezakt naar Moerkerke.

Op de bevoorrading een babbelke kunen slaan met oa Superfan, Katrien 20, BreydelzoonK, wiiten2 en Filiberke... De materiaalkist bewees vandaag meer dan eens zijn nut door heel wat kleine probleempjes te kunnen oplossen.
Ook kennis gemaakt met een biker die voor de tiende maal naar Moerkerke kwam maar woonachtig is in Antwerpen!!

Het was voor ons een drukke week maar jullie opbouwende kritieken maken het dit allemaal waard. Geertje zal alleszins nog een woordje plaatsen over zijn belevenissen van vandaag.

Bikers, allemaal bedankt om af te komen =D> =D> en tot volgend jaar...

Grtz Aragorn
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Bedankt aan de 870 deelnemers van onze 15de Damse Smokkeltocht. =D> =D> =D> =D> Bedankt ook voor de lovende woorden die jullie ons toesturen.
We hebben terug ons best gedaan een mooi parcours te geven in een streek die exclusief is wat betreft mountainbike parcours.
De foto's die vertoond werden in de zaal komen eerstedaags op het net en ik laat dit langs deze weg dan nog weten. :roll:
Ik wil hier ook nog eens de 32 vrijwilligers danken die zich gans de dag ingezet hebben, om alles in goede banen te leiden en dit voor de club en vooral om jullie te verwennen. =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Nogmaals hartelijk dank

Slaapwel :drunk: :drunk:
geertje :wink:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Gisterennamiddag met Dingo en Rhumboy, medesteenbakkers, gestart, al voor de 6de keer op rij! 't Is mijn streek niet (te plat), maar Moerkerke blijft voor mij een must. De streek rond het Schipdonkkanaal is te mooi om te laten ligggen. De mooie kanaalstukken (waar er toch nog massa's bikers op de baan ernaast blijven rijden #-o ) zijn de topstukken (jammer dat er telkens minder en minder zijn) maar ook andere lange offroadstroken die door de vochtigheid niet van de poes waren mochten er zijn.

Aangename rit, goede organisatie op alle vlakken (bepijling, bevoorrading, zoneborden, après, douches, ...) Bevoorrading lag mss wat vroeg door omgekeerde route, maar op zich geen probleem.

Geertje en Sint-Ritatrappers, graag tot volgend jaar!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Hallo hier het vrouwtje van Geertje,
Eerst en vooral allemaal een dikke merci om aanwezig te zijn op onze tt!!
We zijn zoals Geertje en Aragorn al zeiden heel tevreden met al jullie positieve reacties! Dat doet deugd!! Verdienen de mannen ook wel want ze hebben zich weer volledig ingezet om jullie een fijne tt aan te bieden!
Mijn Geertje heeft de voorbije week alleen in het mountainbikewereldje geleefd en veel meer tijd doorgebracht met de mannen dan thuis, maar als ik zie hoe content dat hij dan is neem ik dat er met plezier bij.
Ikzelf heb gisteren ook de hele dag, in een vriendschappelijke sfeer mogen meewerken met een toffe groep mannen en vrouwen(niet te vergeten) en ik heb er enorm van genoten!! DANKJEWEL IEDEREEN!!

Hier nog wat verloren voorwerpen, intussen netjes gewassen.
-1 regenjas, rood-zwart merk Jeantex T3000 maat onbekend.
-1 badhanddoek, donkerblauw merk Gabel
-1 paar schoenovertrekken, zwart, maat L, merk Vermarc
-1 vest, zwart, merk B'Twin, maat XL (Decathlon)
-1 sjaal gestreept grijs-groen-blauw

ook nog 1 fietsmateriaalzakje zwart merk PRO.
Wie hiervan iets herkent als zijn of haar eigendom mag contact opnemen met Geertje op het nummer 0472/332944

Hopelijk zien we jullie volgend jaar allemaal terug! Groetjes, Marina.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ik ben zelf van het leuvense maar ben jaaaaren bij mijn grootouders op vakantie geweest in Moerkerke, das nu al 4 jaar op rij dat ik jullie topic zie en dat ik overweeeg van eens te komen (idd GOE zot maar nostalgie dat knaagt)
Maar een zaterdag is gewoon een ramp, de kinderen thuis moeten overal naartoe en gebracht worden, organisatorisch niet haalbaar, en we hebben slechts 1 wagen
Ik denk niet dat ik voor de hoogtemeters moet langskomen :-) maar de streek ken ik en is gewoon leuk.
Binnen een paar weken doen wij onze TT, als iemand van jullie daar komt dan ga ik volgend jaar wel VERPLICHT zijn af te komen :-) :-) :-)
canyonbiker
Mountainbiker

Post by canyonbiker »

Dank aan de inrichters van Moerkerke, ik heb er alvast van genoten!
Prachtig parcours en heerlijke koekjes en cake, en vooral geen bevroren
grond!
Vanwege een tevreden zeevogel. =D> =D> =D>
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Hallo allemaal,
Ons werk is bijna gedaan. Alle pijlen, linten, borden,.... zijn verwijderd.
De omgeving rond de zaal is gekuist en we hebben deze voormiddag de laatste restjes van de vaten geledigd.
ook de foto's zijn nu te bezichtigen en dit op volgende link met dank aan zoon Matthias =D> =D>
http://s781.photobucket.com/albums/yy91 ... 023-01-09/

Gewoon klikken op slideshow en daar zijn we, 220 in het totaal.

Veel kijkplezier

geertje :wink:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

voila zie...alweer een geslaagde toertocht afgewerkt,dit keer waren we met 3 steenbakkers :D zéér goede organisatie,bepijling onberispelijk,2 goede bevooradingen op dezelfde plaats met lekkere warme thee voor de liefhebbers.het 1e deel van het parcour lag me minder,veel lange rechte stukken maar dit is een beetje eigen aan de streek natuurlijk :roll: na de tweede bevoorading was het meer mijn ding en werd het parcour een beetje afwisselender!!ook enkele dokkerstroken en enkele weidedoorsteken die echt niet van de poes waren!! :? na de rit een warme douche en een warme hond en we vertrokken zéér tevreden huiswaarts!!merci aan de organisatie voor het vele werk en volgend jaar zijn we er terug!!een tevreden...
dingo 8)
p.s ook ne grote merci aan de vriendelijke dames aan de bonnetjes!!(Marina :wink: )
Post Reply