Zo 24/01/2010 St-Denijs / Zwevegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

't was ook al enkele jaren geleden dat ik de wintertocht gereden had, maar we kennen de paadjes en streek nog van andere tochten. Samen met uncle sam vertrok ik deze morgen voor de max. afstand. Seingevers, bepijling, alles ok. Het parcours perfect berijdbaar, maar het kille weer samen met de koude plassen water waren voor ons echte spelbrekers. Aan de eerste bev. zijn we nog naar links opgereden, maar enkele 10-en meters was een blik naar elkaar voldoende om op ons stappen terug te keren. Zodoende waren wij in een recordtempo terug.
Bij het verlaten van de zaal had ik nog het genoegen de arm der wet tegen te komen, die alle wagens in de straat van de kantine aan't opschrijven waren omdat je daar blijkbaar niet mocht parkeren. :evil: .

zondag 31 januari: 4e toertocht der Brigands te Ingelmunster
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Na het schaatsfestijn in Snellegem, was St. Denys mijn tweede tocht van 2010.
Zondermeer een kanjer waar - de perfecte organisatie, de vriendelijke en knappe deernes aan de koffie, bevoorrading en toog, en natuurlijk het parcour zelf - de regen en modder enkel een anekdotische waarde gaven.

Fijn was ook de compagnie. Duizend keer belangrijker dan gemiddeldes, afstanden, of knappe vrouwen in nood, langs het parcours, die dringend gered moeten worden, middels heroische interventies, mond op mond beademing of in t'slechste geval afrondende paleatieve zorgen.

Zo, ik ga nu afronden. Hopelijk slaapt mijn vrouw al of dat wordt nog een laatavond interventie.
aartrijkenoare
Mountainbiker

Post by aartrijkenoare »

Vandaag een lift gekregen van mijn buurman om naar Sint-Denijs te rijden om daar voor de eerste keer samen een leuk ritje van 54 km te fietsen; Het was genieten. Pas om 9u vertrokken en het is ons opgevallen dat er weinig volk was op de lus van 54 km, misschien door ons iets latere start.
Goede bepijling, warme douche, maar dan toch snel terug naar huis gereden. Het was SUPER.

Nu zaterdag 30 januari PERMEKE (PIZZA) TOCHT te JABBEKE.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Dit was zoals verwacht een prima tocht.
Fris gestart, en tochtje beter verteerd dan vorig jaar.
Slechts één keer moeten wandelen net na de splitsing voor de 54 (vandaar da de meeste daar afsloegen :-? ). Dit was een echte 'krieretocht' die me af en toe deed denken aan een vettige 'Paris-roubaix'. Het kerkje dat je idd. in betere weersomstandigheden al van ver ziet lonken met dit mistige weer wel gemist.
De organisatie is hier altijd top, dit keer met een extra ster voor de vele seingevers, de warme douche (al was die niet al te proper [-X ), en de afspuitstand. =D>
Nog de groetjes aan 'agg' :wink: en deze die een avs halen van net geen 24 #-o
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Gisteren voor het eerst aan de kanten van Zwevegem gaan rijden. 't is ook niet echt bij de deur als je van Mechelen moet komen natuurlijk.

Maar bij gebrek aan een Ardennen-rit, leek dit een goed alternatief. Zeker omdat de organisatie beloofde de echte baggerstukken te vermijden.

Ik zou die belofte niet meer maken als ik van jullie was. Mijn velo zag er na 5 km al veel slechter uit dan diegene die hier op't forum was gepost. Hebben jullie een speciale techniek om jullie niet vuil te maken ofzo? Iedereen verwacht modder deze tijd van het jaar bij dit weer en in deze streek. Dus probeer de mensen niet over de streep te trekken op deze manier.

Op deze opmerking na heb ik alleen goede commentaar voor de organisatie!

Gratis koffie en cake voor de tocht.
Gratis wafel na de tocht.
2 ruime bevoorradingen met soep, Aquarius en heel veel lekkers.
Perfecte bepijling.
Perfecte afspuitstand.
Warme (hete) douches.

Enkel van het parcours had ik iets meer verwacht. Amper single tracks gereden en heel veel veldwegen/asfalfbanen. Achteraf gezien mss niet zo slecht, anders was m'n velo er helemaal aan geweest.

Persoonlijk kom ik hier in de winter niet meer terug, mss nog eens als't mooi weer is ofzo. Het is dan ook niet bij de deur voor ons...
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

Moustache wrote:
Moustache wrote:Straks gooi ik nog wel wat meer vertelseltjes op mijn blog, maar niet zonder nu al de Krierecrossers te bedanken voor een mooie voormiddag.
Zoals beloofd, het vollediger verslag van ons zondagse avonturen.

Als Zanneis niet vergeet om mij een GPS file door te sturen, dan kleef ik er nog een kaartje bij.
schitterende samenvatting!!
Mr Loco
Mountainbiker

Post by Mr Loco »

we hebben gisteren een prachtige dag gehad.er waren maar liefst 676 deelnemers.het was een echt succes.bedankt aan iedereen namens de krierecrossers =D> =D> =D>
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

Vergeet onze zomertocht niet !!
Eerste weekend van juli.
Die gaat langs Tiegemberg Kluisberg Patersberg en vele privebossen.
En deze liggen er in de zomer echtde max bij.

greetz sjarlewie en het volledige krierecrossersteam.
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Hoi Krierecrossers,

Hoe moet ik zeggen ... =D> =D> =D> =D> =D> Enkele smileys zeggen meer dan 1000 woorden nietwaar. Samen met Mask, Slick en Tineke afgezakt naar jullie TT en geen seconde spijt van gehad. In tegendeel, het parcours was van de eerste offroad strook tot de laaste volledig mijn smaak. De vettigheid was van betere makelij en smaakte absoluut naar meer.

Dergelijke parcours + deze weers-omstandigheden = voor mij fun van de bovenste plank :bounce: :bounce: :bounce:

Volgend jaar zeker terug,

sjow 8)
Metalbiker

TT Aarsele 7/02/2010
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

echt =D> =D> =D> =D> voor de organisatie!!!
prachtig parcour die ondaks de vele regen perfect berijdbaar was!
mooie beklimmingen en de daarbij horende lange afdalingen!!
goede bepijling! vriendelijke en gemotiveerde seingevers!
een fietsparking om u tegen te zeggen! een gezellige apres bike!
een fantastische bikewash met zeer goede druk om de fiets rap weer proper te krijgen! een bevoorading van je welste! en nen lekkere braadworst die te verkrijgen was!!!
wat moet nen mens nog meer willen op nen zondag??
zeker en vast volgend jaar aanwezig!!! heb al mijn woord gegeven aan iemand van de krierecrossers!
en zal die in juli ook al noteren!!

Greetz :wink:

p.s. waar zijn die foto's te verkrijgen van de eerste fotograaf die ook te zien waren op de apres bike??
Post Reply