Zo 24/01/2010 St-Denijs / Zwevegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
johneke creep
Mountainbiker

Post by johneke creep »

Ja man, echt een supertochtje gereden. 1 keer voet aan grond moeten zetten voor zo'n 30meter maar voor de rest SUPER met de grote S hoor. Heel heel mooi parcours en toch een heel goeie ondergrond ondanks de vele regen, echt genoten.
Organisatie nagenoeg perfect zoals we gewend zijn é. Bevoorrading, uitpijling, vrijwilligeres op alle cruciale punten, ongelofelijk clever systeem voor den bikewash,bewaakte bikestalling, den apres ook super, echt dit is zowat het beste van de afgelopen maanden, een hele dikke pluim en een dikke 10 voor de organisatie hoor... Btw, na de rit lag ik strike in het zetelke, zat er wel compleet door na de voetbalmatch op vrijdagavond...:-). Tot de volgende krierecrossers, kijk er nu al terug naar uit...
Nog bijvermelden dat ik de 54km gereden heb en dvan thuis vertrokken met de bike, dus samen goed voor een kleine 70km op den teller. :-)
Last edited by johneke creep on Sun 24 Jan 2010 20:18, edited 1 time in total.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Alle commentaren zijn gegeven zeker?
Supertocht en organisatie , wat moet een mens nog meer hebben.
=D> =D>

De tocht van 54km aangevat met de forumbende maar boven op de St Aubert werden toch enkele plooiers waargenomen die de 49 km kozen .
:evil:

Het is hun vergeven voor 1 keer maar ze hebben toch wat moois gemist.

Ondanks de weeromstandigheden , op 20 meter na , toch overal berijdbaar ; deze mensen hebben moeite gedaan.

Zeker voor herhaling vatbaar. =D> =D> :bounce:

BTW : hoeveel deelnemers waren er?
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Fritsie wrote: #-o Dank aan Winnitou en Prideandglory om af en toe de remmen wat dicht te trekken.
Kleine rechtzetting : Winnitou en mountainbiker66 :wink:
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Het was wel mountainbiker66 ipv Prideandglory :wink:
Trouwens het was graag gedaan om u er terug bij te laten komen, zo konden wij ook eens de benen iets stiller houden. #-o
Fritsie wrote:Deze ochtend samen met een groepje Forumbikers gestart voor dit mooie, pittige tochtje. Na de vele regen gisteren kregen we nu wel een berijdbaar parcours (één strook buiten beschouwing gelaten). =D> =D> Ondanks de grijze dag toch genoten van het parcours. Vooral de Mont St Aubert vormde het hoogtepunt. =D> Blij dat ik opteerde voor de 54 km, want zo konden we genieten van een tweede beklimming en afdaling. Alleen de laatste 10 kilometers waren door kettingproblemen minder aangenaam. Na mijn middenblad liet nu ook mijn buitenblad het volledig afweten. :evil: We weten weer waar de restjes van deze maand naar toe gaan. #-o Dank aan Winnitou en Prideandglory om af en toe de remmen wat dicht te trekken. Een grote proficiat voor de organisatie. Inschrijving, bevoorrading, seingevers, afspuitstand...het was schitterend. =D> =D> =D> =D> Het was de eerste keer dat ik deze tocht reed, maar zeker niet de laatste keer. Tot de volgende.
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Ook vandaag hier gestart samen met tram4 :lol: , de Grysperre's waren dus aanwezig :drunk: . Dergelijke ritten doen we wel graag en we hebben dan ook met volle teugen kunnen genieten van de 54 km . Vooral met st Aubert was het een aangename kennismaking :lol: .Geen negatieve punten .Echt waar, gewoon een rit die af was . Vandaar een dikkkkkke proficiat aan de organisatie , alsook aan de vele vrijwilligers die hieraan hebben meegewerkt =D> =D> =D>
Een ritje van 4* en dat vooral voor de super organisatie
Tot volgend jaar , jullie hebben er een aantal fans bij
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

timothyd wrote:Foto's van de tocht gratis te downloaden op een andere website

http://www.een andere website.be/extra/faq.php
Timothy, thanks!

Dit was mijn eerste VTT na twee maanden en ondanks de modder was het een mooie tocht. Ik heb vooral genoten van de passages op de Mont St Aubert. De conditie was gelukkig nog niet te fel gezakt, waardoor het toch 54 km genieten werd in plaats van afzien.
Dank aan de vele vrijwillige seingevers, die er voor ons een veilige tocht van maakten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Moustache wrote:Straks gooi ik nog wel wat meer vertelseltjes op mijn blog, maar niet zonder nu al de Krierecrossers te bedanken voor een mooie voormiddag.
Zoals beloofd, het vollediger verslag van ons zondagse avonturen.

Als Zanneis niet vergeet om mij een GPS file door te sturen, dan kleef ik er nog een kaartje bij.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Op weg naar St Denijs deze morgen vroeg ik me af of we een vervolg gingen brijen aan de rit van Klerken vorige week. Niets daarvan. Alles was gezien de omstandigheden goed berijdbaar, paar keer voetje aan de grond moeten zetten maar dat was het. Niets aan te merken over deze rit, met als persoonlijk hoogtepunt de beklimmingen van de Mont St Aubert. Morgen naar de fietsenmaker want de 2 modderbadjes van de afgelopen weken hebben m'n stalen ros niet veel deugd gedaan. Mijn velletje daarentegen, blinkt als nooit tevoren :P :P
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Moustache wrote:
Moustache wrote:Straks gooi ik nog wel wat meer vertelseltjes op mijn blog, maar niet zonder nu al de Krierecrossers te bedanken voor een mooie voormiddag.
Zoals beloofd, het vollediger verslag van ons zondagse avonturen.

Als Zanneis niet vergeet om mij een GPS file door te sturen, dan kleef ik er nog een kaartje bij.
ik stuur het u morgen door... gps moet nog eerst nog een wasbeurt ondergaan en ben pas thuis... Doop van Zanneis zijn jongste spruit...

krierecrossers, awel merci! Ne schitterenden tocht gereden die heel goed georganiseerd was! Was den eerste keer dat ik jullie wintertocht gereden heb, maar zeker niet de laatste keer! Merci voor de mooie voormiddag!
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

n_biker wrote:54 km en net geen 24 gemiddeld :drunk:
Proficiat. Wanneer is uw volgende wedstrijd 8) ? Ik heb geen kilometriek, enkel hartslag: 142 avg sorry :lol:
Post Reply