Zo 24/01/2010 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Stoffel had overschot van gelijk. Sneeuw en regen hebben geen enkele invloed op het parcours in Mol. Ik was aangenaam verrast door de quasi ideale fietsomstandigheden. Een perfecte TT, ware het niet dat ik bijna van de sokken gereden ben door iemand die net iets sneller is dan ik. Mocht je dit lezen, man met de rood-zwaarte shirt: ik kan inderdaad niet zo goed met de fiets overweg zoals jij dat blijkbaar wel kunt, vandaar dat ik kom mtb'en. Zo kan ik mijn stuurvaardigheid wat oefenen. Bovendien moet ik morgen gaan werken en ben ik daarom wat voorzichtiger. Mijn kleinzoon en zijn oma hebben ook liever dat ik heelhuids terug thuis kom. Kortom: geef voortaan aan of je links of rechts voorbij wil. Ik maak met plezier even plaats. Met jouw manier van treiteren, is dat correct Vlaams?, is geen enkele mtb'er gediend.
-
BBPokerface
- Mountainbiker
- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Dat wil ik ook wel weten mischien sta ik erbij.deRaf wrote:waar kunnen we de foto's zien? Ben 2 fotografen tegengekomen.
Grtz
Maar ik heb wel een filmpje gemaakt onderweg.
http://www.pinkbike.com/video/119709/
En het was echt een FANTASTISCHE tocht
bedankt aan de organisatie.
grtz
Ridley Racer
Fantastisch, nu nog een leuk muziekjeRidley Racer wrote:Dat wil ik ook wel weten mischien sta ik erbij.deRaf wrote:waar kunnen we de foto's zien? Ben 2 fotografen tegengekomen.
Grtz![]()
En het was echt een FANTASTISCHE tocht![]()
![]()
![]()
grtz
Ridley Racer
- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Kan ik mischien doen want het originele geluid is niet bepaald mooi te noemenMichaël wrote:Fantastisch, nu nog een leuk muziekjeRidley Racer wrote:Dat wil ik ook wel weten mischien sta ik erbij.deRaf wrote:waar kunnen we de foto's zien? Ben 2 fotografen tegengekomen.
Grtz![]()
En het was echt een FANTASTISCHE tocht![]()
![]()
![]()
grtz
Ridley Racer
-
Sunny Biker
- Mountainbiker
Post by Sunny Biker »
Mooie tocht vandaag in Mol zoals alle tochten daar trouwens. Prachtige organisatie ! Lekkere soep (hmmm.), echt volgens Hessies recept denk ik. lekker !
Goede afpijling, geen enkele hing verkeerd ! Bravo
Bij aankomst warme drank en nog de finale vrouwentennis,
Woepie.....
Goede afpijling, geen enkele hing verkeerd ! Bravo
Bij aankomst warme drank en nog de finale vrouwentennis,
Woepie.....
- UBO
- Mountainbiker
Mooi tochtje vandaag. Ik vond het juist plezant dat deze tocht eens een ander stuk van Mol liet zien. Ik was bij laatste vertrokken en ben onderweg er maar ene biker tegengekomen, maar voetgangers...........
Dacht echt op een gegeven moment dat die ook 4 euro betaald hadden. Vond trouwens het soms wel vrij gevaarlijk met die voetgangers, soms zag je ze vrij laat aankomen. Maar ja, zij hebben evenveel recht om daar te wandelen als wij om te fietsen.