Zo 24/01/2010 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Ik ben van Kessel-lo afgezakt naar Genk aangezien er geen TT in de buurt georganiseerd werd, toch 45 min rijden met de wagen.
Maar het was het echt waard, enorm veel single tracks en de technische molshopen waren ook eens iets anders dan de 'lange' beklimmingen van bij ons.
Een dikke merci aan de organisatoren.
Enkel de afspuitstand met hoge drukreinigers zinde me niet, geef me dan toch liever maar de gewone tuinslag.
Maar het was het echt waard, enorm veel single tracks en de technische molshopen waren ook eens iets anders dan de 'lange' beklimmingen van bij ons.
Een dikke merci aan de organisatoren.
Enkel de afspuitstand met hoge drukreinigers zinde me niet, geef me dan toch liever maar de gewone tuinslag.
- Bert Cuypers
- Mountainbiker
-
Matts-bart
- Mountainbiker
Post by Matts-bart »
Black6 wrote:twas een heel schoon tochtje, alleen jammer dat 1 van ons maten na 10km al volledig leeggereden was en we daardoor heel rustig hebben gereden waardoor we bekan als laatste aan de bevoorading kwamen waardoor er enkel wat fris en bananen waren
niks gemist...of had ge graag u tanden stuk gebeten op die honing-koeken??
-
Matts-bart
- Mountainbiker
Post by Matts-bart »
was een supermooi tochtje. Trouwens, knappe locatie voor de bevoorading.
Om nog even in de mood van genk te blijven...
Om nog even in de mood van genk te blijven...
Prachtig parkoers ! Voor de pauze echt ongelooflijk, erna iets minder, maar in z'n geheel een prachttocht
Wel 1 opmerking : dat je aan de bevoorrading je bidon niet eens mag bijvullen vind ik schandalig.
Ik moet al geen wafel of banaan of whatever hebben, gewoon bidon eens terug aanvullen ; kon niet volgens die pé ; er is maar 1 bekerke per man voorzien
Heel zwak vond ik dat !
Zou Limburg dan toch beter aansluiten bij Holland ?
Wel 1 opmerking : dat je aan de bevoorrading je bidon niet eens mag bijvullen vind ik schandalig.
Ik moet al geen wafel of banaan of whatever hebben, gewoon bidon eens terug aanvullen ; kon niet volgens die pé ; er is maar 1 bekerke per man voorzien
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Die van mij werd toch zonder probleem bijgevuldBiestie1 wrote:Wel 1 opmerking : dat je aan de bevoorrading je bidon niet eens mag bijvullen vind ik schandalig.
Ik moet al geen wafel of banaan of whatever hebben, gewoon bidon eens terug aanvullen ; kon niet volgens die pé ; er is maar 1 bekerke per man voorzien![]()
Heel zwak vond ik dat !
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Dit jaar geen toelating betekent volgend jaar nog minder kans denk ik, heb 'm vandaag bijna tot boven gereden en rondom en lekker d'r af gesjeesd-JP- wrote:volgend jaar hoop ik wel dat de terril erbij zit die zag er ook leuk uit om aan hm's te komen.