Zo 24/01/2010 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Ik ben van Kessel-lo afgezakt naar Genk aangezien er geen TT in de buurt georganiseerd werd, toch 45 min rijden met de wagen.

Maar het was het echt waard, enorm veel single tracks en de technische molshopen waren ook eens iets anders dan de 'lange' beklimmingen van bij ons.

Een dikke merci aan de organisatoren.

Enkel de afspuitstand met hoge drukreinigers zinde me niet, geef me dan toch liever maar de gewone tuinslag.
Bert Cuypers
Mountainbiker

Post by Bert Cuypers »

43km gedaan...
Zeer geslaagd op alle gebied...
Tot volgend jaar...
Matts-bart
Mountainbiker

Post by Matts-bart »

Black6 wrote:twas een heel schoon tochtje, alleen jammer dat 1 van ons maten na 10km al volledig leeggereden was en we daardoor heel rustig hebben gereden waardoor we bekan als laatste aan de bevoorading kwamen waardoor er enkel wat fris en bananen waren

niks gemist...of had ge graag u tanden stuk gebeten op die honing-koeken??
Matts-bart
Mountainbiker

Post by Matts-bart »

was een supermooi tochtje. Trouwens, knappe locatie voor de bevoorading.
Om nog even in de mood van genk te blijven...

fcb-biker
Mountainbiker

Post by fcb-biker »

de eerste maal dit jaar gereden :oops: daarom maar de 25 genomen,
tis 1 van de mooiste parkoers die ik al gereden heb.volgend jaar kom ik terug en te hopen voor meer kms. :-)
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Prachtig parkoers ! Voor de pauze echt ongelooflijk, erna iets minder, maar in z'n geheel een prachttocht =D>

Wel 1 opmerking : dat je aan de bevoorrading je bidon niet eens mag bijvullen vind ik schandalig.
Ik moet al geen wafel of banaan of whatever hebben, gewoon bidon eens terug aanvullen ; kon niet volgens die pé ; er is maar 1 bekerke per man voorzien [-X [-X Heel zwak vond ik dat !
Zou Limburg dan toch beter aansluiten bij Holland ?
Freezing
Mountainbiker

Post by Freezing »

super geamuseerd vandaag :-) eindelijk nog eens goed kunnen doorrijden ,wat niet het geval was de voorbije weken door al die sneeuw en ijs. Het parcour was zeer geslaagd, ook al zat de terril er niet in.
Kvond alles top,
pluim voor de organisatie =D>
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Biestie1 wrote:Wel 1 opmerking : dat je aan de bevoorrading je bidon niet eens mag bijvullen vind ik schandalig.
Ik moet al geen wafel of banaan of whatever hebben, gewoon bidon eens terug aanvullen ; kon niet volgens die pé ; er is maar 1 bekerke per man voorzien [-X [-X Heel zwak vond ik dat !
Zou Limburg dan toch beter aansluiten bij Holland ?
Die van mij werd toch zonder probleem bijgevuld :-) en die honingwafel had ik even in m'n achterzak gestoken, thuisgekomen pas ontdekt en ging er lekker in :wink:
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

plezante tocht!
Alleen heb ik ergens een splitsing gemist denk ik. Ik had maar een dikke 39km ipv 43 #-o

volgend jaar hoop ik wel dat de terril erbij zit die zag er ook leuk uit om aan hm's te komen.
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

-JP- wrote:volgend jaar hoop ik wel dat de terril erbij zit die zag er ook leuk uit om aan hm's te komen.
Dit jaar geen toelating betekent volgend jaar nog minder kans denk ik, heb 'm vandaag bijna tot boven gereden en rondom en lekker d'r af gesjeesd :-)
Post Reply