Za 23/01/2010 Meeuwen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik sluit mij aan bij de vorige schrijver.G-m@n. wrote:ben even voor de middag gestart, was een mooi ritje, zeker da stuk aan het zavelbos!
Eerst en vooral mijn dank aan de organisatoren dat ze ons de mogelijkheid gegeven hebben voor 12 u te vertrekken, en voor de dubbele bevoorrading op de twee lange afstanden. Ze kwamen van pas. Het was inderdaad een rit voor tempobeulen : lange brede stukken, zeer goed bereidbaar, en niet overdreven veel asfalt. Het is natuurlijk naar ieders meug, maar na een tienatl kilometers vond ik het wat saai worden : afgezien van een kort stukje in het begin (na maisveld het bos in) eigenlijk één lange rechte weg. Maar naarmate het vordered (na 10 km, na Berkenheem, en na de aankondiging van de laatste 10 km waren toch enkele mooie smalle paadjes ingelegd. Persoonlijk iets meer naar mijn smaak. Maar desalniettemin, een mooie tocht, en goed uitgepijld! Proficiat, volgend jaar zien jullie mij terug.
GPS Track van de toertocht
Wat een mooie snelle tocht. Parcours lag eindelijk eens niet vettig.
Die stijle klim moet ik toch eens gaan trainen
De organisatie hoorde ik bij vertrek zeggen dat er pijlen waren weggehaald maar heb daar zelf niets van gemerkt.
Vond het een goed organisatie!!!
Dit is de track:
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=477258
Die stijle klim moet ik toch eens gaan trainen
De organisatie hoorde ik bij vertrek zeggen dat er pijlen waren weggehaald maar heb daar zelf niets van gemerkt.
Vond het een goed organisatie!!!
Dit is de track:
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=477258
- forrest
- Mountainbiker
prachtig, de eerste keer dit jaar dat je nog eens kon RIJDEN. de eerste bevoorrading links laten liggen, was wat te vroeg. volgens mijn fietsmakker heb ik daar iets gemist, want bij de 2de bevoorrading was enkel drank en een wafel ( vind dit persoonlijk al voldoende ) en bij de eerste was alles erop en eraan. het was wel goed dat bij de bevoorrading stond aangegeven wanneer je de 2de tegenkwam, die kwam op 28 km. dit vond ik dus haalbaar. ik dacht na een 45 min. in de kantine te zitten dat mijn compagnon ergens ten velde zou liggen. normaal is het verschil tussen ons gemiddelde ong. 2km/u, maar nu was het 4 km/u verschil. daardoor bleef hij zo lang weg. organisatie was zéér goed. de laatste 10 km moest je de grote baan oversteken en ik dacht dat daar niet zoveel borden stonden voor te waarschuwen( of ik moet er naast gekeken hebben), maar ik vond alles super, tot volgend jaar.
mooi tochtje, goede organisatie , alleen jammer dat we vele mooie stukjes links lieten liggen nu we toch in de buurt waren.vele rechte stukken etc maar al bij al toch tevreden . ga dan sff maar es de lieve vrouweberg en andere venijnige bergjes in de buurt es omhoogrijden . al moet ik toegeven dat ik op dat éne hellinkje gisteren ook niet boven kwam met de crossfiets.