Mountainbike Team De Jachthoorn vzw en V.V. Molenkring
Stellen voor op:
Zondag 21 februari 2010
5de MTB-TOERTOCHT LICHTAART
4 omlopen van 12(kids)-25-37-48km
Door prachtige, heuvelachtige natuur van Kasterlee
Vrij vertrek van 8 tot 10.30 uur
Inschrijving €3,5, -12 jaar €1
DOUCHES
KLEEDKAMERS
BEVOORRADING
FIETSREINIGING
DEPANNAGEDIENST
Red Bull aanwezig 2km voor einde!!
Start en aankomst kantine VV Molenkring
Sportcentrum Molenstraat Lichtaart-Kasterlee
www.vlaamsewielrijdersbond.be
topic vorige editie: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
Zo 21/02/2010 Kasterlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Lees topic over editie van vorig jaar eens door eh.Piemam wrote:eigen parcour of mogen we blozoparcours afhaspelen?
Verleden jaar werd door de verschillende deelnemers deze TT omschreven als zeer mooi en een MTB TT.
... ik zou hem zelf als toertocht willen rijden, want echt prachtige toer (prachtige toer, goe afgepijld, volk aan overwegen, goei bevoorrading, goei douches, goei sfeer, goei wasplaats, ...) ... maar ik kan nie... kmoet hem afpijlen en controleren...
Dus ik ben wel beke subjectief
uiteraard zitten de schoonste bloso stukken erin... wie wil die nu missen... beter vinde niet in zeer verre omstreken!
uiteraard zitten de schoonste bloso stukken erin... wie wil die nu missen... beter vinde niet in zeer verre omstreken!
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
Verleden jaar een super tocht,zeker waard om een klein uurtje in de auto te zitten,bij leven en welzijn wederom van de partij