Zo 24/01/2010 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Merida_1955
- Mountainbiker
-
BBPokerface
- Mountainbiker
Post by BBPokerface »
Zijn er mss nog vrouwen die naar mol trekken?
Laat dan zeker iets weten om mss samen te rijden,altijd leuker.grtz
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
DE Bierbikers , er is één vrouw in onze club , gaat er meestal goed tegenaan .BBPokerface wrote:Zijn er mss nog vrouwen die naar mol trekken?
Vraag haar !
Kleuren club ;oranje -groen ,zwart
pierrot le fou wrote:DE Bierbikers , er is één vrouw in onze club , gaat er meestal goed tegenaan .BBPokerface wrote:Zijn er mss nog vrouwen die naar mol trekken?
Vraag haar !
Kleuren club ;oranje -groen ,zwart
die geven goed door heb ze al gezien
- Barny
- Mountainbiker
GEVONDEN: Borstband hs meter "Lifetec"
Vanmorgen rond 9 uur gevonden in de berm juist voorbij de sporthal.
Een bostband van het merk Lifetec, ik heb hem aan de inschrijving afgegeven, hopelijk komt hij zo terug bij de eigenaar.
Schoon tochtje de 43 maar na 4 dagen op toastjes, banaan en slappe thee te hebben geleefd (darm stoornissen
) meer dan genoeg.
Een bostband van het merk Lifetec, ik heb hem aan de inschrijving afgegeven, hopelijk komt hij zo terug bij de eigenaar.
Schoon tochtje de 43 maar na 4 dagen op toastjes, banaan en slappe thee te hebben geleefd (darm stoornissen
GPS track van de toertocht
Was even schrikken om in de rij te moeten staan tot buiten bij de inschrijving.
Voor een tocht die oorspronkelijk niet op de Fiets Promo kalender en ook niet op die van VWB stond en men bovendien ook in Genk Kattevennen kon rijden, vind ik dat toch wel een bijzonder grote opkomst. Maar ja het is dan ook een mooie tocht.
Op het parcours (43Km) zelf viel het met de drukte enorm mee. Was verbaasd over de vriendelijke wandelaars die we tegenkwamen dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Een keer met een groepje van een man of 6 verkeerd gereden en het waren de wandelaars die ons vertelden dat we de juiste afslag hadden gemist.
Voor mij was het een super dag heb er echt van genoten.
Dit is de track:
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=478358
Voor een tocht die oorspronkelijk niet op de Fiets Promo kalender en ook niet op die van VWB stond en men bovendien ook in Genk Kattevennen kon rijden, vind ik dat toch wel een bijzonder grote opkomst. Maar ja het is dan ook een mooie tocht.
Op het parcours (43Km) zelf viel het met de drukte enorm mee. Was verbaasd over de vriendelijke wandelaars die we tegenkwamen dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Een keer met een groepje van een man of 6 verkeerd gereden en het waren de wandelaars die ons vertelden dat we de juiste afslag hadden gemist.
Voor mij was het een super dag heb er echt van genoten.
Dit is de track:
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=478358