Za 23/01/2010 Moerkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
goeie training achter de rug!
Thuis met de mtb vertrokken en 72 km later was ik er terug.
De omgekeerde toer van vorig jaar (met misschien hier en daar wel een aanpassing, maar zo goed is mijn harde schijf nu ook weer nie...)
Vorig jaar was het toch wel wa lastiger door de wind. Maar blijft een schone toer, goed uitgepijld, goede bevoorrading, maw geen negatieve punten.
Dus in 2011 zijn we terug van de partij.
Thuis met de mtb vertrokken en 72 km later was ik er terug.
De omgekeerde toer van vorig jaar (met misschien hier en daar wel een aanpassing, maar zo goed is mijn harde schijf nu ook weer nie...)
Vorig jaar was het toch wel wa lastiger door de wind. Maar blijft een schone toer, goed uitgepijld, goede bevoorrading, maw geen negatieve punten.
Dus in 2011 zijn we terug van de partij.
- betonboerke
- Mountainbiker
Moerkerke
Post by betonboerke »
Sleutels gevonden in de tent ( douche) en afgegeven aan de organisatie.Mooi tochtje, alles ok , beetje veel road in ,maar is wel heel moeilijk om er in de streek van Moerkerke meer uit te halen . Zeker tot volgend jaar !!
- Cubedude
- Mountainbiker
- Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS
Nogal laat vertrokken (11.30) voor de grote toer en ik had het rijk voor mij alleen
Erg leuke tocht en alles toch erg goed berijdbaar. best zelden dat ik wat slip had op achterwiel en dat kwam uitsluitend omdat ik te lui was om nog iets druk af te laten.
Enkel spijtig van dat gemiezer; daardoor problemen met mijn bril (vooraan bleef die fijne regen plakken en achteraan bedampte die dan) Mijn bril dan maar noodgedwongen afgedaan en op de zones dan maar snelheid teruggedraaid.
Zo heel erg zwaar vond ik de toer niet, maar dat kan liggen aan het lagere tempo door mijn kortzichtigheid op de offroad stukken
Maar ik vond hem wel leuk en erg geslaagd. Veel stukjes waren nieuw voor mij en ik rij toch dikwijls in de streek
Alles weer dik in orde: goede stops, erg goede bepijling (die ik zelfs goed zag zonder mijn bril.
Afspuit zeer ok (had ik ook bijna voor mij alleen) en met 65km op het tellertje was ik weer thuis.
Kortom: heren: heel erg bedankt

Erg leuke tocht en alles toch erg goed berijdbaar. best zelden dat ik wat slip had op achterwiel en dat kwam uitsluitend omdat ik te lui was om nog iets druk af te laten.
Enkel spijtig van dat gemiezer; daardoor problemen met mijn bril (vooraan bleef die fijne regen plakken en achteraan bedampte die dan) Mijn bril dan maar noodgedwongen afgedaan en op de zones dan maar snelheid teruggedraaid.
Zo heel erg zwaar vond ik de toer niet, maar dat kan liggen aan het lagere tempo door mijn kortzichtigheid op de offroad stukken
Alles weer dik in orde: goede stops, erg goede bepijling (die ik zelfs goed zag zonder mijn bril.
Afspuit zeer ok (had ik ook bijna voor mij alleen) en met 65km op het tellertje was ik weer thuis.
Kortom: heren: heel erg bedankt
-
W.T.C.OOTJE
- Mountainbiker
Post by W.T.C.OOTJE »
Hebben deze morgen, zoals elk jaar trouwens, met een ganse groep uit Sijsele, onze buren van Moerkerke bezocht. Ik heb echt genoten van deze tocht. Het lag er, dank zij een drogere laatste week, een stuk beter bij dan de vorige jaren. Gelukkig maar want teveel geploeter is niet voor mij. De organisatie kan niet tussenkomen in het weer maar wel in de rest. En de rest was af! Perfecte uitpijling, verzorgde tussenstops en na de rit voldoende ruimte om tot rust te komen (hik). Bravo!
Deze morgen ook naar hier afgezakt, en zoals altijd in Moerkerke, mij hier goed gejeund.
Hier en daar toch een paar pittige stroken, maar alles goed berijdbaar, de weergoden waren ons ook redelijk gunstig gezind.
't heeft in Moerkerke ooit anders geweest.
Voor de rest, alles prima afgepijld, goeie stops, soep en hot-dog waren lekker.
Geertje en team, ge ziet daje undere koppekes nie moet laten zot maken door een "oorebeeste", want blijkbaar kent hij er niets van.
't was af, underen tt, chapeau.
a propos @oorebeeste, zou je de lef hebben om u echt bekend te maken of durf je alleen gal spuwen onder een nick-name????

Hier en daar toch een paar pittige stroken, maar alles goed berijdbaar, de weergoden waren ons ook redelijk gunstig gezind.
't heeft in Moerkerke ooit anders geweest.
Voor de rest, alles prima afgepijld, goeie stops, soep en hot-dog waren lekker.
Geertje en team, ge ziet daje undere koppekes nie moet laten zot maken door een "oorebeeste", want blijkbaar kent hij er niets van.
't was af, underen tt, chapeau.
a propos @oorebeeste, zou je de lef hebben om u echt bekend te maken of durf je alleen gal spuwen onder een nick-name????