+1Michilio wrote:Ik sluit me hierbij aan... Ik had het ook net iets "stoerder" verwacht.PsYchO66 wrote:Zit dit topic ook al een tijdje te volgen, en moet zeggen dat ik de uiteindelijke ontwerpen toch ook een beetje licht vind uitvallen..
Het derde zou ik me misschien nog wel aanschaffen, maar ik moet toch zeggen dat een paar voorstellen die de revue gepasseerd zijn mij meer aanspraken (oa die van 'league of extraordinary bikers' en 'mountainbike extreme' in zwart/grijs)
Wat niet wil zeggen dat ik ze lelijk vind he! Ik vind het een enorme vooruitgang tegenover de tenue die we nu kunnen kopen (no offence).
Ik zou ze ook eens in het echt willen zien en ik zal dan Misschien wel de zwarte kopen.
Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Bwa nee, ni lomp, misschien een beetje traag gewoon_alain_ wrote:ben ik nu weer zo lomp dat ik niets kan vinden??
Simpelweg via de eerste link op de homepage of rechtstreeks via:
http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... =&ucat=16&
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Maar met die rand onderaan de broek van model 3manitou. wrote:ik zou graag het design van model 2 zien met de kleuren van model 3
Ik hoop dat er met de reacties nog rekening gehouden wordt. Vindt het 3de model wat tegenvallen, maar denk als men inderdaad de kleurenstelling van model 3 gebruikt bij model 2 of zelf bij model 1, dan krijg je al een veel interessanter model. vond trouwens de vorige modellen hier in dit topic nog beter, maar als men de kleuren van 3 in model 1 of 2 steekt dan denk ik me ook wel 1 aan te schaffen