een organisatie op de kalender (zie website) van Fietspromo ( staat niet in de gedrukte kalender door een vergissing) : telt dus uiteraard mee voor het klassement van Fietspromo vzw.
vertrek; sporthal Den Uyt
afstanden : 13-23-41 km
inschrijven tussen 8.30 en 10.30 u
De toertochten in Mol zijn altijd de moeite waard.
Zo 24/01/2010 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
De Bierbikers komen ook , vanuit Leuven (Bierbeek )
Genieten van de kleine zandheuveltjes .....bijna fort Grobendonkt
Genieten van de kleine zandheuveltjes .....bijna fort Grobendonkt
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Joss, wat maakt die TT's in Mol de moeite waard? 't Is niet direct de richting die ik opga voor een TT maar het aanbod dit weekend is toch zo miniem. Graag een aantal argumenten om vrede te kunnen nemen met mijn keuze.
-
stoffel-olmen
- Mountainbiker
Post by stoffel-olmen »
@ koppigaard
In Mol is het altijd goed berijdbaar ook na een periode van regen. Heel veel single tracks.
Je gaat maar 1 probleem hebben als je afkomt. Dat je steeds naar deze regio wil terugkomen.
In Mol is het altijd goed berijdbaar ook na een periode van regen. Heel veel single tracks.
Je gaat maar 1 probleem hebben als je afkomt. Dat je steeds naar deze regio wil terugkomen.
Ik ben vandaag in Dessel (niet ver van Mol) gaan rijden en de paadjes ligen er superformidastisch bij! Droog, snel en zanderig. Wat wil een mens nog meer?kever69 wrote:Hoe liggen de paadjes er nu bij na al die sneeuw, vries en regen?
Vorige zondag nog heel veel ijs tegen gekomen in bosrijk LIchtaart. Is wel een iets andere streek maar de ondergrond valt te vergelijken.
Komen normaal wel af met een paar man van MTB Team De Jachthoorn
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Stoffel, je belooft me wel met een heel groot probleem op te zadelen. Wat met het Hageland, De Zoenk op Valentijn niet te missen, het Pajottenland en zo kan ik er nog wel een handvol opnoemen. Desalniettemin, Het zal Mol worden dit weekend.