Zo 31/01/2010 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
turbotiger
- Mountainbiker
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
de eerste klassieker van het jaar, gevolgd dan door Pellenberg...en dan weer door de Zoenk..en dan stillekes aan weer op naar Sart Tilman en de Ardennen....
Hmmmm....
Hmmmm....
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
antwoord van de organisatie :catwomen wrote:Iemand een idee van de hm op de 30 km.
Wat betreft hm, voor de 50 km ligt rond de 870hm’s, voor de 40 zal dat rond de 700 zijn. De 60 isnog niet opgenomen. Alvast, morgen en zondag doen we controle tochten.
'T is weer vanda ... 't zal zeer gaan doen
of anders bekeken: 't is weer vanda...'t zal plezant zijnikke met de fiets wrote:antwoord van de organisatie :catwomen wrote:Iemand een idee van de hm op de 30 km.
Wat betreft hm, voor de 50 km ligt rond de 870hm’s, voor de 40 zal dat rond de 700 zijn. De 60 isnog niet opgenomen. Alvast, morgen en zondag doen we controle tochten.
'T is weer vanda ... 't zal zeer gaan doen
bij leven en welzijn (en deftig weer
Last edited by Willy D on Thu 21 Jan 2010 14:58, edited 1 time in total.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
amai wat een origineel excuusde ware wrote: Ik zal't bij een kortere afstand houden want moet na de noen gaan werken.
de dees komt alleen ast weer meezit, en dan de kortere afstand simpelweg omda't winter is geweest en de conditie navenant
en inderdaad, wa zou de hm's voor 30 km zijn ? anders moeten we misschien de kids-tour meedoen
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ik schat ongeveer 450 hmikke met de fiets wrote:amai wat een origineel excuusde ware wrote: Ik zal't bij een kortere afstand houden want moet na de noen gaan werken.![]()
de dees komt alleen ast weer meezit, en dan de kortere afstand simpelweg omda't winter is geweest en de conditie navenant![]()
en inderdaad, wa zou de hm's voor 30 km zijn ? anders moeten we misschien de kids-tour meedoen
-
joeke
- Mountainbiker
Doe daar er nog gerust 100hoogtemeters van af.Schijfrem wrote:Ik schat ongeveer 450 hmikke met de fiets wrote:amai wat een origineel excuusde ware wrote: Ik zal't bij een kortere afstand houden want moet na de noen gaan werken.![]()
de dees komt alleen ast weer meezit, en dan de kortere afstand simpelweg omda't winter is geweest en de conditie navenant![]()
De 30km doet het Margijsbos niet aan. Die rijden langs de Ijse.
Groetjes,
Joeke
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
bon, we zullen effe afwachten wa de organisatie zegt, ze zouden dit weekend de route doen.
tis nog lang hé
tis nog lang hé