Zo 24/01/2010 St-Denijs / Zwevegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Allez, laat ons hier een beetje practisch beginnen afspreken want met al die mannen die blijkbaar van nieuwjaarsreceptie naar receptie lopen zullen we den oorlog niet winnen he !

De feiten zijn:

Code: Select all

zon               maan
datum  	                 op  	  onder    op  	  onder
zondag, 24 januari 2010 	08:30 	17:20 	11:24 	02:43
Dus als de zon maar om 8u30 opgaat, kunnen we best niet al te veel vroeger vertrekken... Het moet bijna mogelijk zijn om terug te zijn voor de maan opkomt, alhoewel dat op het nippertje zou kunnen zijn...

Verzamelen om 8u00 - 8u15 ?
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

8u.15 is prima. Dan kunnen we omstreeks 8u.30 vertrekken. Tot zondag.
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

Hela,

Wij ( 2 man ) komen ook. Nog nooit op die mont st hubert gereden :roll:

Tot zondag.

PS : Is het waar dat de douche's en de afspuit bij het voetbalplein zijn en niet aan de start ???
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

dickino wrote:Hela,

Wij ( 2 man ) komen ook. Nog nooit op die mont st hubert gereden :roll:

Tot zondag.

PS : Is het waar dat de douche's en de afspuit bij het voetbalplein zijn en niet aan de start ???
De Mont St.Hubert ga je hier niet vinden ... wel de Mont St. Aubert :wink:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Als ik het goed voor heb was hier vorig jaar heel weing volk (300? 400?).
Veel te weinig en onterecht , een meer dan behoorlijke tocht met de krierekrossers die wel weten hoe je een tocht moet organiseren.
Krierekrossers soms aanwezig met 30 of 40 mtb'ers op andere tochten zelfs in Frankrijk (Noyelles sous lens : 33 man,sorry als ik er 1 naast zit).

De foto van de fiets heeft mij overtuigd en die lintjes natuurlijk. =D>
Zondag nieuwe poging om uit mijn bed te geraken.
Ik passeer om 7u40 aan de kerk in Ruien en normaal tegen 8u15 in "Zanneis". 12 à 14km rijden.
Als ik nog niet moe ben rijd ik dan de TT. :-D

Enig idee hoe de wind gaat zitten zondag, maakt een groot verschil op deze tocht. Liefst met wind in het terugkeren van den Aubert. [-o<
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Ik ga ook nog eens het ros van stal halen. Het enkel bij het zwemmen houden blijft ook niet de hele winter duren hé...
Bij droog weer mogen ze mij daar zeker verwachten ginds in St Denys. Bij nat weer zit ik tegenwoordig liever in mijn garage op mijn rollekens (tja, we worden allemaal een dagsken ouder ;-) )
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

Deze namiddag en morgenvroeg word er nog eens voorgereden om te kijken of alles nog is zoals het moet.
Ik bericht nog hoe het deze namiddag was.
greetz sjarlewie
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

vanavond wa vrienden die over de vloer komen... Kan dus ne zwaren worden met de Quintine en Karmeliet die in de frigo zit :-)
We zullen er zeker zijn morgen, maar we zullen zien welken afstand... Afhankelijk van waarop onze motor morgen rijdt #-o
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Rock Rider wrote:vanavond wa vrienden die over de vloer komen... Kan dus ne zwaren worden met de Quintine en Karmeliet die in de frigo zit :-)
We zullen er zeker zijn morgen, maar we zullen zien welken afstand... Afhankelijk van waarop onze motor morgen rijdt #-o
Da zal wel meevallen ze...
Verleden jaar zat ik na een zware nacht met bijhorende natjes en droogjes pas om 5 u in m'n bed. Had de hoop om te rijden eigenlijk al opgegeven en m'n wekker niet eens gezet. Toen ik even voor 10 u wakker werd piepte ik toch eens naar buiten, en de zon overtuigde me om toch nog te vertrekken.
Wss. als laatste gestart, bijna de hele rit alleen gereden, maar er toch veel deugd aan beleefd.
Vanavond staat er eigenlijk niets op het programma, dus morgen 'fris' aan de start :lol:
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Jemp wrote:Ga deze ook meepikken. Vorige week de 45 op de Kluis gedaan met een 1100 hm dus denk ik deze keer voor de volledige 55 km te gaan. Ben nieuwsgierig naar de beklimming van de Mt St Aubert. :bounce:
als het blijft regenen vandaag kan ik je verzekeren dat de beklimming geen probleem is maar de 3de afdaling is dan ECHT DE MOEITE WAARD
CHECK YOUR BRAKES & TIRES en ik kom zeker af TO HAVE A LOT of FUN
Post Reply