Fermen bike
custom cube reaction full XTR
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Florian_53
- Mountainbiker
Post by Florian_53 »
Nope, toch niet allemaalerwin.91 wrote:Alee iemand van 17 met gezond verstand, ik dacht dat die mannen tegenwoordig aleen maar SMS'te en pinten dronken.
Fermen bike
Is trouwens prima uitvlucht, zeggen tegen mijn ouders dat ze blij moeten zijn met mijn fietsen, beter als drank en sigaretten.
- Ruben S.
- Mountainbiker
idd.Florian_53 wrote:Nope, toch niet allemaalerwin.91 wrote:Alee iemand van 17 met gezond verstand, ik dacht dat die mannen tegenwoordig aleen maar SMS'te en pinten dronken.
Fermen bike![]()
Is trouwens prima uitvlucht, zeggen tegen mijn ouders dat ze blij moeten zijn met mijn fietsen, beter als drank en sigaretten.
- Benneke
- Mountainbiker
da pakt hier thuis niemeerRuben S. wrote:idd.Florian_53 wrote:Nope, toch niet allemaalerwin.91 wrote:Alee iemand van 17 met gezond verstand, ik dacht dat die mannen tegenwoordig aleen maar SMS'te en pinten dronken.
Fermen bike![]()
- nielsmon75
- Mountainbiker
- Location: custom cube reaction sid blue full XTR,bottecchia FX-540
Post by nielsmon75 »
haha merci allemaal voor de reacties!
idd ik geef men geld niet uit aan een scooter omdat ik volgend jaar al auto mag rijden en ik ga toch iedere dag met de fiets naar school dus en sigareten en drank houd ik mij ook niet mee bezig
zoals ik al zij deze heeft natuurlijk wel wat geld gekost maar al bij een viel het nog goed mee en ik heb er ook zelf vakantiewerk voor gedaan
bdw. ik ben morgen ook in meeuwen op de toertocht mss zijn er nog op het forum wat daar naartoe gaan?
grtjs
(zadelpen komt van vrv-bike)
idd ik geef men geld niet uit aan een scooter omdat ik volgend jaar al auto mag rijden en ik ga toch iedere dag met de fiets naar school dus en sigareten en drank houd ik mij ook niet mee bezig
zoals ik al zij deze heeft natuurlijk wel wat geld gekost maar al bij een viel het nog goed mee en ik heb er ook zelf vakantiewerk voor gedaan
bdw. ik ben morgen ook in meeuwen op de toertocht mss zijn er nog op het forum wat daar naartoe gaan?
grtjs
(zadelpen komt van vrv-bike)
- nielsmon75
- Mountainbiker
Post by nielsmon75 »
haha dat uitvlugtje ken ik ook en dat helpt welRuben S. wrote:idd.Florian_53 wrote:Nope, toch niet allemaalerwin.91 wrote:Alee iemand van 17 met gezond verstand, ik dacht dat die mannen tegenwoordig aleen maar SMS'te en pinten dronken.
Fermen bike![]()
maar mijn ouders zeggen met u zakgeld en vakantiegeld doet ge mee wat ge wilt en ik ben niet iemand die het zomaar opknoeid ik mtb al lang genoegd dus nu had ik eens zin in iets beters
grtjs
- nielsmon75
- Mountainbiker
Post by nielsmon75 »
oke merci voor de tip!saiko wrote:leg wel nog even u leiding van u voorrem langs de binnenkant.
grtjs