Vraag me toch het volgende af: als je een oproep doet via een FORUM en wielerclubs en vrienden om samen een tocht te rijden voor Haïti, met bv een inschrijvingsgeld van 3 à 5 euro, en je duidelijk noteert "NIEMAND KAN VERANTWOORDELIJK GESTELD WORDEN VOOR ONGEVALLEN', er een probleem kan zijn. Volgens mij hebben de meeste sportmensen een eigen verzekering: ofwel via een bond, ofwel eigen sportverzekering, ...vivkemobiel wrote:Het grote probleem in de organisatie ligt nog steeds in de verzekering![]()
Kan niemand eens gaan horen in een verzekeringsbureau of zij de verzekering niet willen 'sponsoren' ? Kost toch niet veel voor zo'n verzekeringsbureau...
Als dit niet mogelijk is, denk dat het een probleem zal geven om dit nog klaar te krijgen tegen 3/2.
Desnoods groepsstart met 3 verschillende vertrekuren. Het is tenslotte geen tocht om iets te bewijzen maar enkel voor het goede doel.[/quote]
'Op eigen risico' vermelden is geen oplossing. Heb het al nagevraagd. De toch is georganiseerd. Als er iets gebeurt dan kan altijd worden gekeken naar de organisatie... en ik wil me dat niet riskeren. Als het een serieuze blessure is dan kan ik gans mijn leven afdokken
Die verschillende uren zijn geen probleem, maar dan moeten een paar mensen de route kennen en elke route moet dan door één persoon geleid worden... ik zie mezelf niet 3 keer 30 km rijden