toertochten op zondag, start tot 10.30u

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

mja meestal zijn de pijlen dan al weggehaald hoor ;-) niet altijd , maar hier in limburg heb ik toch al gemerkt door 'telaat' te komen en net op het laatste te starten dat ze vlak achter je met enkelen vertrekken om de pijltjes weg te halen...
Idd wandelaars met of zonder kinderen , toeristen , auto's en op tijd thuis zijn voor de organisatie lijken me ook een vd redenen ...
Nuja ik ben ook meestal een vroege vogel tegenwoordig, omdat ik dikwijl 2 afstanden combineer ..dan ben je tenminste na de eerste op tijd terug om te beslissen of je nog een afstand wilt doen of niet .
Enkele jaren terug had ik ook last van vroeg opstaan , maar tegenwoordig is de zondag mijn tt-dag en alles moet er gewoon voor wijken .punt. :-)
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

Wivo wrote:
Serge R wrote:Avonds grote man, anderendaags kleine Jan. :wink:
Hier zeggen wij: 's Avonds grote man, 's morgens Dafalgan! :P :lol:
Of 's avonds grote man, 's morgens boel me madam...
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

jimmyvlb wrote:blablablabla.....blabla
Dus daar wil ik wel een oproep doen: "Laat de toertochten vroeger starten". blabla...
Dan zie je niks, want dan is het nog donker. 8)
17tim
Mountainbiker

Post by 17tim »

of gewoon nachtje doordoen?

met ne pot of 20 in uwe gilet TT'tje afwerken, lijkt me wel eens luek 8)
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

17tim wrote:of gewoon nachtje doordoen?

met ne pot of 20 in uwe gilet TT'tje afwerken, lijkt me wel eens luek 8)
Of met ne pot of 20 in uwe gilet iets posten op 't mtb forum :-D :-D
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

voor mij mogen ze de start ook later zetten, ze moeten maar 1 dag per jaar iets voor hun clubkas over hebben. Deelnemers zijn meer gespreid wat het rijden ook ten goede komt

in de Ardennen kan je altijd tot 12u starten en daar rij je gemiddeld nog een uur langer over de tocht, is daar toch ook geen probleem, dus waarom zou het hier ook niet kunnen

als ik iets van mijn zondag wil zal ik vroeg vertrekken, ben ik zaterdag weg geweest wil ik liever wat later vertrekken

en ivm met die wandelaars, dat zal ook nog wel meevallen hoor
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Headshot wrote:
en ivm met die wandelaars, dat zal ook nog wel meevallen hoor
Dat zal dan toch niet bij ons in Heverleebos zijn.
Dat zal dik tegenvallen op een zondagnamiddag, dan moogde fille rijden.
Kurtje73
Mountainbiker

Post by Kurtje73 »

Op zaterdag zijn de starturen vaak wel gespreid tussen 9 en 14u, dus waarom niet op zondag?
Het enige echte argument dat ik hier gelezen heb is de talrijke aanwezigheid van wandelaars op zondagnamiddag.
Voor de rest allemaal drogredenen. Organisatie moet maar 1 of 2 keer per jaar aan de bak.
En kunnen we nu eens eindelijk leren wat empathie op te brengen voor iemand anders zijn situatie?
Ikzelf wil ook altijd vroeg vertrekken om op tijd terug thuis te zijn bij vrouw en kinderen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat sommigen op zaterdag laat gaan stappen en dan zondag net iets meer uitgeslapen tegen de middag op hun bike willen kruipen.
Ik vrees nu al voor de drukte in Wechelderzande, nu zondag.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Nog één voordeel aan meer gespreide inschrijving is minder filevorming.
Maar ik ben normaal gezien een vroege vertrekker dus heb er niet zoveel last van.
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Ik moet nu (nog) naar niks kijken,maar voor mij is't ook kiezen,of 's zaterdags al gaan fietsen en 's avonds op stap,of 's zondags fietsen en zaterdagavond beetje kalm aan doen... beide dagen fietsen en gaan feesten heb ik na eene keer proberen al geschrapt,niks voor mij... #-o :oops: :lol:
Kan idd wel begrijpen dat het voor sommige moeilijk en vroeg is...
Post Reply