Ok bedankt voor de info, het enige wat mij nog doet twijfelen om over te stappen op tubeless is dat je met tubeless niet makkelijk van banden kunt wisselen als het parcours vol modder ofzo ligt.Sandcrawler wrote:Ik heb gisteren (eigenlijk vanacht op m'n werktoverijse wrote:Ik weet wel hoe ze het doen maar ik vraag me af of ik het kan doen op crossrides. en ik zou liefst gewoon het standaardpakket nemen en het niet op de ghetto manier doenSandcrawler wrote: Pak u gewoon een 20" binnenband,sleur die rond u velg,knip hem middendoor (overlangs natuurlijk) ,
plooi open,zeepsopje erop,zwier er uw buitenband rond ('t zal wa moeilijker zijn dan normaal).
60ml notubes of joe erin 4bar erop,goed shaken terwijl je't wiel steeds rondraait (horizontaal).
Daarna wegleggen op 1 kant,na geruime tijd omdraaien.Overschot van de binnenband snijden.
Druk aflaten tot gewenste rijdruk en vertrekken maar.
Wil je eens bekijken hoe ze't doen?KLIK) nog crossrides gedaan op deze manier.
Dus zal't standaard-pakket ook wel lukken vermoed ik.
ps. als ik overschakel naar tubeless zal het met de Stan's No Tubes Tubeless Conversion Kit zijn denk ik. Ik dacht dat je met deze kit geen andere buitenbanden nodig hebt of ben ik mis?