Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Als ze lijken op die laatste versie heb ik ook wel interesse.dragonfly wrote:Hier ook enorme intresse in de nieuwe outfit's
sunn xtreme wrote:Santini redelijk? is al jaren de beste op de markt.. (gene zever) maar de prijs is er ook wel naar.Hemd wrote:In't zwart vind ik dat wel knap.
Santini is toch ook redelijk van kwaliteit dacht ik. Ik koop tegenwoordig nog enkel Assos. Eens castelli geprobeert maar dat ligt me precies ook niet echt. Nog goede hoogwaardig kwaliteit tips ?
Voor ik kledij had van de club reed ik ook altijd met assos rond, en nu gebruik ik nog steeds de accessoires van assos (handschoentjes, kniestukken, kousen, mutskes,...). Volgens mij bestaat er geen beter merk voor fietskledij. Met alle respect voor Santini (ik heb zo ook een paar truitjes en broeken), maar da is in vergelijking met assos toch minder hoor.
- LittleWhiteDog
- Mountainbiker
Post by LittleWhiteDog »
Tijd om actief te worden op dit forum :) Ben al langer mee-lezer, maar de voorstellen waren tot nu toe telkens prachtig !Michilio wrote:Dit vind ik een knap initiatief! En ik ben er zeker van dat velen dit zullen appreciëren!!!!vostefan wrote:We hadden niet verwacht dat het zo gevoelig zou liggen, maar ik heb hier zeker begrip voor. Zouden jullie het leuk vinden dat we alle actieve bezoekers van dit topic in première (nog voor Velofollies z'n deuren opent) een persoonlijk mailtje sturen met de 3 ontwerpen van de tenues?Michilio wrote: Ik wil gerust de moeite doen maar jammer genoeg zit ik in de examenperiode. En zo zijn er hier nog een hoop mensen die om hun eigen reden niet naar velofollies kunnen gaan, maar die wel meer het recht hebben om deze outfits in première te zien dan de gemiddelde bezoeker op die beurs!![]()
Ja inderdaadLittleWhiteDog wrote:Tijd om actief te worden op dit forum :) Ben al langer mee-lezer, maar de voorstellen waren tot nu toe telkens prachtig !
- LittleWhiteDog
- Mountainbiker
Post by LittleWhiteDog »
Ik zou ook wel eens durven ! Morgen naar velofolies, ben al benieuwd !Haaike wrote:Ja inderdaadLittleWhiteDog wrote:Tijd om actief te worden op dit forum :) Ben al langer mee-lezer, maar de voorstellen waren tot nu toe telkens prachtig !Ook al lang aan het meevolgen, maar altijd afgewacht tot er iets ging uitkomen. Vond de mooiste voorstellen "Belgian Mountainbike Hazard" en "League of Extraordinary Bikers", dus hopelijk lijkt het uiteindelijke ontwerp op een van die beide en dan ga ik mij denk ik ook eens een mtb.be-setje aanschaffen.