Za 23/01/2010 Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

profi wrote:
oorebeest wrote:Zal het rijden niet waard zijn veeeeeel modder en zeker als het regend zoals verwacht zoek een andere rit dit is een goede raad
Oorebeest is een dialect van oorworm , volgens mij zit die oorworm al aan zen hersens te knabbelen , dan kan je inderdaad onzin uitkraamen.
#-o
Ik denk dat Oorebeest iets te maken heeft met de wijk "Den Hoorn" in Moerkerke, 'k kan mij vergissen hoor, Geertje zal dat wel weten.

Misschien ergens een beetje jaloers, of ons op een verkeerd spoor proberen te plaatsen. In elk geval, ooit heb ik zelf den tt van Moerkerke helpen organiseren en ik kan maar een ding zeggen, ze doen daar hun uiterste best, hebben niet altijd (lees nooit) chance met het weer, maar toch gaan we elk jaar met volle teugen gaan genieten van deze tocht.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ik denk dat we die discussie hier maar stoppen.
Ik kan jullie op volgende link tonen hoeveel energie we hier vandaag ingestoken hebben http://picasaweb.google.be/Sintritatrap ... -Oflcfx6QE#
Dit was ook gisteren zo en morgen doen we verder en dit alles om iedereen een mooie zaterdagse TT aan te bieden.
We weten dat velen onze inspanningen respecteren
Op dit ogenblik kan ik jullie oprecht zeggen dat alles goed bereidbaar is.

Morgen de eindafwerking.
Vanavond nog een kort vergaderingske :drunk: met de mensen van de inschrijftafel, kwestie van alles vlekkeloos te laten verlopen.

En oorebeeste ook jij bent van harte welkom.

Tot mogenavond voor een laatste update

geertje :wink:

EN MENSEN BEDANKT VOOR DE STEUN
Last edited by geertje on Thu 21 Jan 2010 20:35, edited 1 time in total.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik ben vandaag ook in de buurt langs geweest, en toen ik de bordjes zag hangen, kwam de goesting om te biken naar boven.
canyonbiker
Mountainbiker

Post by canyonbiker »

Wij komen zeker af met enkele zeevogels, ziet er allemaal dik in orde uit.
De koekjes zullen zeker smaken! Tot Zaterdag! =D> =D>
geertje
Kerstman

Post by geertje »

canyonbiker wrote:Wij komen zeker af met enkele zeevogels, ziet er allemaal dik in orde uit.
De koekjes zullen zeker smaken! Tot Zaterdag! =D> =D>
De koekjes staan klaar om morgen verscheept te worden naar de bevoorrading. Ze zien er heerlijk uit. :wink: Nogmaals bedankt daar in De Haan.
De bananen staan te rijpen in m'n living en m'n garage staat vol met allerlei attributen.

Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Tlijkt me inderdaad beter om de discussie te stoppen. Ieder zijn mening zeg ik maar we steken er idd veel werk in zodat we ons niet laten ontmoedigen door zijn flauwe en onterechte opmerking :roll:. Dank trouwens aan iedereen die ons wel blijft steunen =D> , het is voor bikers als jullie dat we het doen.

De meeste bikers weten ondertussen wel al hoe de streek er kan bijliggen. Maar geloof me, tot op heden is het echt wel te doen. Dat neemt uiteraard niet weg dat er hier en daar een zwaarder strookje inzit.

Desalniettemin hopen we jullie een aangename tocht te kunnen voorschotelen. Tot zaterdag, ik sta een ganse dag op de bevoorrading dus kom gerust es goeiedag zeggen en laat vooral weten hoe jullie over de rit denken, zij die hem effectief rijden!!! Dan zal het tenminste een eerlijke mening zijn....

Grtz Aragorn
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Een van die tochten die ik - sedert ik zes jaar geleden begon te rijden - nog nooit gemist heb en ook dit jaar niet van plan ben over te slaan. 't Is mijn streek niet echt, maar Moerkerke heeft me nog nooit ontgoocheld en vaak verrast. Zeker aanwezig, wellicht in de namiddag!
Echte oorebeest
Mountainbiker

Post by Echte oorebeest »

oorebeest wrote:Zal het rijden niet waard zijn veeeeeel modder en zeker als het regend zoals verwacht zoek een andere rit dit is een goede raad
Het is waarschijnelijk een aangespoelde oorebeest want een echte oorebeest is trouw aan zijn omgeving. En iemand dat tegen geen beetje modder kan is een salonrijder. En laat het gezonde verstand zegevieren! =D>
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Echte oorebeest wrote:
Het is waarschijnelijk een aangespoelde oorebeest want een echte oorebeest is trouw aan zijn omgeving. En iemand dat tegen geen beetje modder kan is een salonrijder. En laat het gezonde verstand zegevieren! =D>
Merci maat "van over de vaart" :wink:
Nog even dit meegeven
Het betreft parking Bij de zaal is er een parking voor ong 70 wagens die in de kortste keren volstaat.
Voor mensen met GPS (of zonder), er is een privéparking op 400m van de zaal in de Legeweg nr 5 voor ong 20 wagens. Staat aangeduid met bord "Parking VTT"

Aan het voetbalterrein op 800m van de inschrijftafel een parking voor 100 wagens. Dit is bij het binnenrijden van Moerkerke vanuit Brugge

Ook nog een dertigtal plaatsen aan de begraafplaats in de waterhoek op 600m van de inschrijftafel.

En natuurlijk ook de openbare parkings in de straten en wijken van Moerkerke.

Mogen wij vragen NIET te parkeren op de parking van Supermarkt Moerkerke. Dit is een privé parking voor hun klanten.

Groeten

Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

KLEIN BROTHER zal er zijn voor de GROTE toer en weer op zijn KLEIN steekske want tis nog KLEIN beetje winter
De organisatie deed weer GROTE inspanningen voor weeral een GROTE VTT in onze regio
Wat zijn wij verwend in regio Brugge:
-kunnen bijna wekelijks rijden en thuis starten
-kunnen steeds rijden zelfs bij sneeuw en vorst zoals het WE van St Kruis en Zeebrugge
Post Reply