't Is dan ook de laatste keer dat ik met overschrijving werk daar.RigolleM wrote:'k Had het toch al aangekondigdRigolleM wrote:'k Heb dat ook één keer via overschrijving gedaan en het heeft 3 weken geduurd eer ik mijn bestelling had
chainreactioncycles.com
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Goh, bij bike-components heeft het ook zolang geduurd, maar nu kan men ook met VISA/paypal betalen.kawa wrote:'t Is dan ook de laatste keer dat ik met overschrijving werk daar.RigolleM wrote:'k Had het toch al aangekondigdRigolleM wrote:'k Heb dat ook één keer via overschrijving gedaan en het heeft 3 weken geduurd eer ik mijn bestelling had
Zondag bij CNC-bike besteld. Kon daar alleen via overschrijving. Visa ligt plat opt momentRigolleM wrote:Goh, bij bike-components heeft het ook zolang geduurd, maar nu kan men ook met VISA/paypal betalen.kawa wrote:'t Is dan ook de laatste keer dat ik met overschrijving werk daar.RigolleM wrote: 'k Had het toch al aangekondigd
Vandaag overgeschreven, ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
Jawadde, volle lof voor CNC. Dinsdagmorgen overgeschreven en deze middag mijn remmen al geleverd... das wel verdomd snel.timdelma wrote:Zondag bij CNC-bike besteld. Kon daar alleen via overschrijving. Visa ligt plat opt momentRigolleM wrote:Goh, bij bike-components heeft het ook zolang geduurd, maar nu kan men ook met VISA/paypal betalen.kawa wrote: 't Is dan ook de laatste keer dat ik met overschrijving werk daar.![]()
Vandaag overgeschreven, ben benieuwd hoe lang het gaat duren...![]()
Dus buitenlandse overschrijvingen hoeven niet lang te duren... probleem ligt dus duidelijk bij chainreactioncycles
De nieuwe wetgeving stelt dat buitenlandse overschrijvingen op dag 3 op de rekening moeten gestort zijn. Daar komt nog bij dat bij vele banken lopende overschrijvingen te zien zijn. Zo kunnen ze dus al zien dat je het hebt overgeschreven, maar dat het nog niet op hun rekening staat.
Even ter informatie
Even ter informatie